Český srovnávač ePojisteni.cz bude za desítky milionů novým sponzorem fotbalové ligy

Jan Barta

0Zobrazit komentáře

Oficiální fotbalová liga, která po svém sponzorovi až doteď nesla název Synot liga, od konce tohoto týdne změní jméno. A to díky novému a dosud nezvyklému partnerovi, kterým se na dva roky stává český online srovnávač pojištění ePojisteni.cz, jenž patří do skupiny NetBrokers Holding, ve které má podíl Dušan Šenkypl nebo podnikatel Jan Barta.

Novým názvem se tak od zítřka stane ePojisteni.cz liga, která dostane modrozelenou identitu. Synot v minulosti podle dostupných informací serveru iHned.cz platil za exkluzivní sponzoring lize přibližně 60 milionů korun. Jinak tomu nebude ani u ePojisteni, které zaplatí 5 milionů měsíčně, respektive 60 milionů za rok.

rezab

Přečtěte si takéJan Režáb ze Socialbakers nastupuje jako CEO do čínské firmy s miliardovým obratemJan Režáb ze Socialbakers nastupuje jako CEO do čínské firmy s miliardovým obratem

Srovnávací server podle našich informací v tomto roce opět vyrostl v tržbách přibližně o 30 %. V poslední době navíc investoval prostřednictvím své mateřské společnosti NetBrokers Holding do Favi.cz, startupu s bytovými doplňky a ke konci minulého roku otevřelo ePojisteni.cz své nově vyvedené brněnské kanceláře, které se zařadily k těm pražským, jenž sídlí ve stejné budově jako vývojářská firma STRV.

epojliga

Předseda Fotbalové asociace ČR, Miroslav Pelta, navíc dodává:

„Jednání s čínským partnerem pokračují, ale tady byla konkrétní a lukrativní nabídka. My jsme cítili, že ePojisteni.cz je ta správná a transparentní firma, kterou nebude nikdo zpochybňovat.“

epojisteni

Foto: ČTK

Google kompletně redesignoval webovou i mobilní podobu své navigace Google Maps

maps
0Zobrazit komentáře

Google ve svém zpřehledňování a zjednodušování služeb rozhodně nezůstává pozadu a tak po velké aktualizaci všech fotografických podkladů satelitních snímků na svých mapách do vyššího rozlišení, updatuje i celou grafickou podobu Google Maps – a to jak na desktopové verzi, tak na verzi pro mobilní zařízení běžící na iOS a Androidu.

Změnila se mírně typografie, která nyní jasněji ukazuje názvy jednotlivých míst na mapě, stejně jako se změnily barvy do jednodušší a mírně výraznější barevné palety, ve které nyní Google rozlišuje 8 základních barev na paletě, která ukazuje jejich odstupňování podle toho, čeho je v dané oblasti nejvíce. Čistá zeleň tak zůstane opravdu zelená, ale pokud jí kombinuje i vodní plocha, bude její pozadí na ilustrované mapě vyvážené mezi zelenou a modrou.

24119_maxresdefault-1466323273

Přečtěte si takéPokémon GO je nyní oficiálně dostupný ve většině evropských zemí, včetně Česka a SlovenskaPokémon GO je nyní oficiálně dostupný ve většině evropských zemí, včetně Česka a Slovenska

Google si od toho samozřejmě slibuje další zpřehlednění a zároveň odstraňuje maximum částí na mapě, které nejsou pro uživatele důležité. To se bude hodit především pro dostupnou integrovanou navigaci, která si díky svým podkladům a aktualizacím dopravních situací v reálném čase nezadá i s placenou konkurencí.

googlemaps

Na mapě se zároveň nově objevila barevně označená místa, která jsou v rámci dané oblasti nejpopulárnější – tedy například obsahují nejvíce dobře hodnocených restaurací, obchodů apod., tak, aby nemusel člověk v mapách hledat zdlouhavě manuálně.

googlemapsn