Online obchod s potravinami Kolonial.cz mění web a chce vracet část z hodnoty nákupu

Filip HouskaFilip Houska

kolonialtop
0Zobrazit komentáře

Kolonial.cz, český rozvoce potravin spadající do e-commerce skupiny Mall Group, která je pod taktovkou investiční firmy Rockaway Capital Jakuba Havrlanta, vsadil na novou koncepci celé služby. Vedle redesignu webových stránek přináší i několik dalších výhod, kterými se chce lišit od konkurence.

Nově se hlavní konkurent službám jako Kosik.cz, iTesco nebo Rohlik.cz (ten mimo jiné dnes oznámil vstup do dalších měst), jenž ve svém sortimentu nabízí přes 11 tisíc různých produktů od potravin po domácí potřeby, oblékl do žlutého kabátu. Se změnou korporátní identity navíc přichází i věrnostní program, který každému zákazníkovi vrátí dvě procenta z hodnoty nákupu v rámci kreditů pro další objednávku.

m

Přečtěte si takéČeský startup Flatio získává od INCOMMING Ventures investici v řádu milionů KčČeský startup Flatio získává od INCOMMING Ventures investici v řádu milionů Kč

Ondřej Tomeš, marketingový ředitel Kolonial.cz, komentuje tento krok slovy:

Naše původní identita stavěla především na kvalitě, spolehlivosti a úslužnosti a měla za cíl odbourat základní bariéry u zákazníků, pro které byl nákup potravin na e-shopu velkým krokem do neznáma. Dnes o tom, že potraviny objednané přes internet jsou stejně kvalitní nebo kvalitnější než v supermarketu a že příručí těžký nákup vynese až na práh kuchyně, nikdo nepochybuje. Tak jak se ve vnímání služby posunuli zákazníci, posunuli jsme se také my.

kolonial

Reaguje tak na situaci, kdy lidé začínají těmto supermarketovým rozvozcům více věřit, a tak se Kolonial.cz, který v dnešní době dokáže obsloužit na 3 miliony lidí po celé republice, začíná tomuto trendu přizpůsobovat.

Smělé plány do budoucna

Společnost také dodává, že v průběhu března by měla přijít podpora takzvaného „dynamického naceňování“, která bude s narůstajícím množstvím snižovat u vybraných produktů kusové ceny. V budoucnu lze také očekávat zrychlení nákupů na základě automatického doplňování košíků u docházejících potravin nebo asistovaných nákupů pomocí botů.

Slovenský designér Jozef Kabaň se stává šéfdesignérem BMW

Michal PtáčekMichal Ptáček

kaban
0Zobrazit komentáře

Těm z vás, kteří alespoň po oku sledují dění na automobilové scéně, zcela určitě není třeba jméno Jozef Kabaň (44) podrobně představovat. Tento slovenský automobilový designér, který v minulosti navrhl například exteriér sportovního vozu Bugatti Veyron a od roku 2008 působil v mladoboleslavské Škodovce, kde se jako šéfdesignér podílel na designu modelů Škoda Octavia, Škoda Fabia, Škoda Superb a Škoda Kodiaq, je totiž ve světě automobilů velmi výraznou osobností.

Toho jsou si samozřejmě vědomy i ostatní konkurenční automobilky, pro které by byl Kabaň v týmu velkou posilou, no a jedné z nich, konkrétně BMW se nyní v tomto směru dost zadařilo. Jak informuje iDnes.cz, Kabaň totiž Škodovku opouští a nastupuje právě do BMW na pozici šéfdesignéra, kde nahradí Karima Habiba.

„Podle informací iDNES.cz měl Kabaň v uplynulých letech nakročeno na vyšší pozice v rámci koncernu Volkswagen po odchodu Waltera de Silvy, dokonce se spekulovalo, že by mohl převzít funkci šéfdesignéra celé skupiny. Po představení kontroverzně tvarovaného faceliftu třetí generace Škody Octavie prý na něj vzrostl tlak i v rámci značky Škoda a musel novou tvář po vlažném přijetí výrazněji obhajovat. O to jednodušší bylo asi pro BMW designérské eso „ulovit“. Informace o jeho odchodu je úplně čerstvá.“

tel

Přečtěte si takéJe Izrael opravdu druhé Silicon Valley?Je Izrael opravdu druhé Silicon Valley?

Do BMW by měl pak Kabaň konkrétně nastoupit v druhé polovině tohoto roku, kde se bude zodpovídat Adrianu van Hooydonkovi. Ten je šéfem designu celé skupiny BMW, pod kterou spadá mimo jiné také Mini a Rolls-Royce.

K celé situaci se pak oficiálně vyjádřila i samotná Škoda Auto:

„Jozef Kabaň v posledních letech rozvoje podniku výrazným způsobem ovlivnil design a emocionalitu značky. Design celé modelové palety byl přitom výrazně přepracován a dostal nový směr. Děkujeme Jozefu Kabaňovi za vykonanou práci a do budoucna mu přejeme vše nejlepší“

foto: Škoda Auto