Inveo kupuje od KKCG miliardáře Karla Komárka 100% podíl v SMS donáškovém startupu DoDo
Přibližně před rokem jsme vám poprvé představili českou službu DoDo, která po vzoru populárního amerického startupu Magic, umožňuje komukoliv poslat SMS na číslo: 222 111 800 či zprávu přes Messenger s takřka libovolným požadavkem a do několika desítek minut si objednat a nechat doručit například chybějící nářadí, pizzu, oblek, sedačku z prodejny nebo třeba letenky.
Služba, která vznikla jako jeden z projektů skupiny KKCG, miliardáře Karla Komárka, odstartovala jako B2C služba a postupně začíná být aktivní i v B2B segmentu, nyní mění majitele, to když 100% podíl v projektu kupuje od Komárka a spol. e-commerce akcelerátor Inveo, který stojí například za mailingovou platformou MailForce.
„Akvizicí DODO výrazně rozšiřujeme portfolio našich služeb. Nově jsme schopni ještě více provázat online a offline aktivity stávajících klientů. Zároveň se však s pomocí DODO chceme zaměřit také na akceleraci výkonu při řešení poslední míle u dalších služeb. V tomto ohledu již probíhá testování s několika klíčovými hráči českého e-shopového a food-delivery trhu,“ uvádí Michal Menšík, CEO Inveo.
DoDo jinak momentálně funguje v Praze, kde má zhruba čtyři desítky kurýrů + několik vozů, s tím, že v plánu je aktuálně dle tvůrců i expanze do dalších měst České republiky.
“Chceme výrazně rozšířit síť kurýrů, abychom mohli co nejrychleji vstoupit také do regionů. Přitom budeme i nadále trvat na plné kvalifikaci kurýrů a budeme striktně vyhodnocovat a hlídat kvalitu jejich práce. Právě díky kombinace flexibility a spolehlivosti máme šanci stát se v dohledné době lídrem celého P2P delivery trhu,“ dodává Menšík.
Celková výše akvizice není známa.