Český startupový akcelerátor StartupYard získal investici ve výši 26 milionů Kč

redakceredakce

startupyard2016-4235

Ředitel StartupYardu, Cedric Maloux

0Zobrazit komentáře

Český startupový akcelerátor StartupYard zaměřující se převážně na trh střední Evropy, ohlašuje velkou novinku. A to konkrétně investici ve výši 26 milionů Kč, kterou akcelerátor získává formou neveřejné nabídky na crowdfundingovém portálu Fundlift. Na ten už StartupYard jinak zamířil podruhé, s tím že při zhruba rok staré premiéře získal zhruba 6,2 milionů Kč.

vice2

Přečtěte si takéMagazín VICE, který funguje i v Česku, získává 450 milionů dolarů a valuaci přes 5,7 miliardMagazín VICE, který funguje i v Česku, získává 450 milionů dolarů a valuaci přes 5,7 miliard

Aktuálně získaných 26 milionů, které byly vybrány od zhruba 100 investorů právě skrze Fundlift, by mělo být použito především na přímé investice ve výši 30 tisíc eur do každé z maximálního počtu 20 nových firem, které se účastní dalších dvou nadcházejících akceleračních programů akcelerátoru (uskuteční se na podzim roku 2017 a na jaře roku 2018). 

Tím nedávno prošel například startup Neuron Soundware, který před pár dny ohlásil investici ve výši 15,6 milionů Kč od J&T Ventures nebo startup Rossum vyvíjející umělou inteligenci pro čtení dokumentů, do kterého investičně vstoupila česká investiční společnost Miton.

“Před čtyřmi roky si dal StartupYard za cíl vyzdvihnout high-tech startupy ze střední Evropy a uvést je v povědomí, pomoct jim dostat se na takzvanou mapu světa. My jsme moc pyšní na to, čeho jsme doposud dosáhli. Rostoucí důvěra a nadšení mezi českými investory je důkazem tvrdé práce našich firem, stejně tak inteligence a předvídavosti technologicky zaměřené komunity ve střední Evropě,” říká Cedric Maloux, CEO StartupYardu

StartupYard mimo jiné už za 9 dní ukončí možnost pro startupy přihlásit se právě do současné osmé kohorty, která odstartuje už na podzim tohoto roku. Startupy, které chtějí projít tímto akceleračním programem a zároveň získat možnou seed investici pro rozjezd, se mohou přihlásit zde.

sy

Netflix spouští interaktivní pořady, ve kterých diváci rozhodují o dalším vývoji děje

netflix_2
0Zobrazit komentáře

Americký startup Netflix, který nabízí streaming filmů, seriálů a mimo jiné i další vlastní produkce, spouští nový experiment, pro který se pravděpodobně inspiroval u některých dnešních herních titulů, které dovolují svým hráčům / divákům ovlivnit výsledný děj za pomocí různých akcí nebo jednoduše vybírání možností A či B.

Podobný žánr se u televizních pořadů jmenuje Gamebook a Netflix s ním začíná experimentovat u obsahu pro děti a rodinu. Prostřednictvím televize nebo mobilní aplikace tak lze v průběhu sledování vybírat, jak se bude příběh dál vyvíjet a tím si vytvořit příběh zcela vlastní.

fisker

Přečtěte si takéFisker se vrací a přináší elektromobil s dojezdem 640 kilometrů a nabitím do 9 minutFisker se vrací a přináší elektromobil s dojezdem 640 kilometrů a nabitím do 9 minut

Mezi prvními tituly, které se platformě s těmito funkcemi objeví, budou Puss in Book: Trapped in an Epic Tale, jenž je k dispozici již nyní, nebo Buddy Thunderstruck: The Maybe Pile, který se objeví 14. července. Novinka pak bude podle Netflixu dostupná pro většinu celosvětových uživatelů.

netflixpuss

Náhled z Puss in Book: Trapped in an Epic Tale

lucie-kadlecova-pwc

Přečtěte si takéExpertka na kyberbezpečnost popisuje hrozby pro Česko i světÚtoků přibývá a blíží se volby. Expertka na kyberbezpečnost popisuje hrozby pro Česko i světové trendy

Na vytváření obsahu spolupracuje Netflix přímo s filmovými a animačními studii v Hollywoodu a slibuje si od toho ještě vyšší zájem dětí o dětské pořady v televizi, které nebudou sledovat jen pasivně, ale budou u nich reálně přemýšlet.

Foto: Netflix