Škoda spustila oficiální eshop pro „nákup“ vozů na operativní leasing

Michal PtáčekMichal Ptáček

skoda11
0Zobrazit komentáře

Automobilka Škoda Auto spadající pod koncern Volkswagen představila další zajímavou novinku. Na adrese Skoda-Online.cz totiž spustila oficiální e-shop pro pořízení vozů na operativní leasing. Aplikace samotná je pak je plně zaintegrována do interních systémů Škodovky, díky čemuž zákazníci prohlížejí a nakupují skutečná fyzická vozidla, která jsou ve skladech automobilky.

Jeff Bezos, CEO of AMAZON, introduces new Kindle Fire HD Family

Přečtěte si takéProč je Amazon nejskvělejší „cash cow“ v historii lidstva: část prvníProč je Amazon nejskvělejší „cash cow“ v historii lidstva: část první

Nejedná se tedy o klasický konfigurační web, ale reálný e-shop, ve kterém si zákazník může zvolit dobu dodání nebo výši měsíční splátky a prostřednictvím platební brány také online zaplatit. Nabízené automobily je však potřeba po dobu tvorby objednávky rezervovat, s tím, že rezervace provedené návštěvníky bez skutečného zájmu nesmí vyblokovat skladové zásoby. Vzhledem k charakteru služby je pak součástí celého procesu i scoring zájemce o vůz.

“Nová generace zákazníků myslí trochu jinak, dělají spoustu věcí on-line, což je pro ně samozřejmost. Zatím si u nás přes internet mohou pořídit vůz na operativní leasing. Do budoucna tuto nabídku rozšíříme o vozy, které si bude zákazník definovat sám prostřednictvím našeho webového konfigurátoru.” doplňuje Luboš Vlček, šéf prodejní organizace ŠKODA AUTO Česká republika.

skoda

Jiří Voldán z české vývojářské společnosti Cleverance, která se postarala o kompletní technické rešení eshopu dodává…

„V Cleverlance rádi spolupracujeme s klienty, se kterými můžeme posouvat technologické možnosti daného odvětví o krok dopředu. Spolupráce s Škoda Auto byla velmi dynamická, tvorba e-shopu proběhla v nadstandardně rychlém čase a podařilo se nám splnit vysoké nároky na dostupnost, výkonnost i bezpečnost řešení.”

skoda11

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Apple Music překoná již brzy Spotify v počtu amerických předplatitelů. Roste totiž rychleji

applemusic
0Zobrazit komentáře

Jedním z pionýrů na poli hudebního streamingu se od roku 2006 postupně stal původem švědský startup Spotify, který si za více než 11 let svého působení získal přes 150 milionů aktivních uživatelů, ze kterých je na 70 milionů platících. Služba funguje v 61 zemích a zatím nevykázala profit – dle CEO Spotify Daniela Eka čeká, až nashromáždí dostatečný počet uživatelů.

Na tom by nebylo nic tak zvlášního, kdyby Spotify na paty nezačal šlapat Apple se svojí hudební službou Apple Music, která vznikla teprve v roce 2015 a překročila již 100 milionů aktivních uživatelů s 36 miliony těch platících. Největší počet uživatelů s placeným členstvím má pak Apple Music na americkém trhu, kde roste o 3 % rychleji než Spotify a kde by měl zhruba v létě letošního roku překonat Spotify.

Alza.cz_Výdej-2-e1481983222666

Přečtěte si takéAlza loni dosáhla na rekordní tržby ve výši 21 miliard KčAlza loni dosáhla na rekordní tržby ve výši 21 miliard Kč

To by pro Spotify mohlo z dlouhodobého hlediska znamenat zásadní problém, protože by startup mohl ztratit důvěru svých investorů, kteří do něj postupně přilévají další finance na udržení rychlého růstu, informuje server The Wall Street Journal. Apple pro růst aplikace využívá svoji obrovskou marketingovou sílu a nativní podporu uživatelů Apple zařízení, kterých jsou minimálně vyšší stovky milionů.

spotify

Spotify má v databázi 30 milionů skladeb dostupných v 61 zemích s cenou začínající na 9,99 dolarech bez reklam. Apple Music má skladeb kolem 45 milionů a funguje ve 115 zemích s totožnou cenou. Obě služby nabízejí také rodinné plány pro více uživatelů v ceně 14,99 dolarů za měsíc.

Tvrdá hra konkurence

Počtu aktivních uživatelů by u Applu mohl pomoci i prodej chytrého domácího reproduktoru HomePod, který stejně jako Google Home nebo Alexa umí přehrávat hudbu právě prostřednictvím Apple Music. Do prodeje by měl vyrazit již v průběhu tohoto týdne, respektive 9. února, s cenou 349 dolarů (~ 7067 Kč).

230118_apple_homepod_2

Podoba chystaného Apple HomePod

Foto: Apple