Bývalý prezident USA Barack Obama údajně jedná o vlastním pořadu na Netflixu

Michal PtáčekMichal Ptáček

obama
0Zobrazit komentáře

Populární filmová streamovací platforma Netflix, která letos na příjmech pravděpodobně přesáhne impozantních 15 miliard dolarů, údajně chystá další strhující show. Platforma, která se v posledních letech specializuje především na produkci vlastních filmů a seriálů, do jejichž výroby investuje značné finanční prostředky pohybující se v miliardách dolarů, je totiž údajně v pokročilé fázi jednání se 44. prezidentem Spojených Států Amerických, Barackem Obamou.

Informoval tom deník The New York Times, podle kterého by měl mít Obama vlastní pořad, na kterém by produkoval exkluzivní obsah právě pro Netflix. Přesný formát pořadu zatím není znám, spekuluje se však zatím o dvou variantách, kdy v té první by se Obama mohl zabývat různými inspirativními příběhy, zatímco v té druhé by údajně mohl moderovat diskuze týkající se významných témat jeho doby v prezidentském úřadě, konkrétně: zdravotnictví, volebního práva, imigrace, zahraniční politiky a klimatických změn.

909FE7D1-54D1-4CDC-BD0A-63803071B051

Přečtěte si takéInvestiční skupina Miton dosazuje do svého startupu Biano nového CEO, Michala ZelinkuInvestiční skupina Miton dosazuje do svého startupu Biano nového CEO, Michala Zelinku

Ačkoliv už je to více než rok od momentu, kdy Baracka Obamu v prezidentském úřadu vystřídal Donald Trump, popularita bývalého amerického prezidenta je stále obrovská a dá se předpokládat, že pro Netflix by podobná show byla obrovskou výhrou. Ostatně například na sociální síti Twitter Obamu sleduje 101 milionů sledujících, na Facebookové stránce má pak bývalý americký prezident 55 milionů fanoušků.

obama-m

Zároveň to není poprvé, co by měl Obama s Netflixem něco společného. Již dříve se objevil i v jiných pořadech, jako například „Comedians In Cars Getting Coffee“ Jerryho Seinfelda nebo „My Next Guest Need No Introduction“ moderátora Davida Lettermana. Nechme se tedy překvapit.

foto: reprofoto Youtube

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Google mapy nově umožňují označit podniky jako vedené nebo založené ženami

Michal PtáčekMichal Ptáček

women1
0Zobrazit komentáře

V souvislosti s mezinárodním dnem žen, se technologický gigant Google rozhodl představit novinku, která pravděpodobně v technologické komunitě vzbudí opět velký rozruch. Provozovatelkám podniků, které se zobrazují v Google mapách, totiž Google nyní umožňuje jejich podnik označit pod symbolem „women-led“, tedy jako místo, které je vedené nebo založené ženami.

Nové označení, které Google vytvořil i na základě své iniciativy Womenwill, zaměřující se na vytváření ekonomických příležitostí pro ženy v online světě tak, aby v něm mohly být co nejvíce úspěšné, se zobrazuje vedle značek informujících například o tom, zda má daný podnik wi-fi, venkovní sezení nebo zda je momentálně mezi uživateli trendy.

„Usilujeme o to, aby veškeré informace ve světě byly uspořádány způsobem, který zahrnuje všechny lidi. Přidali jsme proto označení „women-led“, které podnikům, jenž jsou vedené nebo založené ženami, umožní být v online světě více vidět a uspět“, popisuje Google novinku na svém blogu.

Jak už bylo zmíněno na začátku článku, novinka Googlu s největší pravděpodobností opět rozdělí nejen technologický svět na dvě skupiny. Zatímco ta první, více liberálnější podobné kroky a iniciativy vítá a plně podporuje, ta druhá je naopak kritizuje s odůvodněním, že jsou přehnané a z dlouhodobého hlediska ženám v byznysu vlastně spíše škodí.