Český řetězec Bageterie Boulevard zavádí ve svých provozovnách samoobslužné kiosky
Český řetězec s rychlým občerstvením Bageterie Boulevard nastupuje na nejnovější trend v oblasti rychlého občerstvení a zavádí na svých pobočkách samoobslužné kiosky. První z nich ode dneška funguje v provozovně na pražské Národní třídě, postupně by se však měly dostat do všech poboček Bageterie Boulevard.
Stejně jako například v řetězcích McDonald’s lze i v kioscích Bageterie rychle platit kartou a vyhnout se tak frontám. Tento způsob objednávky bude nejdříve dostupný na všech kamenných prodejnách, později se nová zařízení dostanou i do foodcourtů v obchodních centrech.
„Zavedli jsme tuto novinku po vzoru světových řetězců s občerstvením a věříme, že nová forma objednávky bude naše zákazníky bavit a zrychlí jejich odbavení,“ uvedl Jiří Štěpánek, provozní ředitel Bageterie Boulevard.
Bageterie Boulevard otevřela svou první pobočku v roce 2003 v Dejvicích a postupně se rozšířila do většiny velkých měst v Česku. Kromě toho také expandovala do Bratislavy, Drážďan, Berlína a Dubaje, přičemž se připravuje i na trhy v Rakousku, Maďarsku, Polsku a Rusku. Český řetězec taktéž začal otevírat drive-thru prodejny pro řidiče a dělá rozvoz svých BB Boxů.