Košík.cz začíná dotovat potraviny pro seniory a handicapované. Nabídne jim až 30% slevy
Tuzemský online supermarket Košík.cz, spadající do e-commerce skupiny Mall Group, si přichystal zajímavou novinku pro seniory a handicapované. Pro zákazníky nad 65 let a držitele průkazů ZTP a ZTP/P ve spolupráci s Kontem Bariéry a programem SenSen spouští nový klub s názvem „Plná péče“, který nabídne základní potraviny jako chléb, mléko, máslo, sýry nebo šunku za dostupnější ceny. Ty mohou být dle slov provozovatelů internetového obchodu v konečném součtu nižší až o 33 procent.
Kromě toho Košík.cz v rámci svého klubu, tak jako například konkurenční služba Rohlik.cz, nabídne vynesení nákupu do patra zdarma a také pomoc s jeho vybalením nebo telefonickou asistenci během nákupu.
Potravinový e-shop Košík.cz, který v současnosti nabízí zhruba 15 tisíc položek, se tímto krokem snaží reagovat na omezené možnosti nákupů v kamenných obchodech, rostoucí životní náklady a snižující se dostupnost prodejen s potravinami v regionech. Ostatně i proto je novinka k dispozici ve všech rozvozových lokalitách, kde Košík působí. Plnou péči lze využít v Praze a středních Čechách, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku a v okolí Teplic, Mostu a Chomutova.
„Chtěli jsme nabídnout něco víc než jen asistenci s nákupem a dopravu zdarma. Pak nás napadlo, že bychom mohli zvýhodnit cenu základních potravin. Seniorů a hendikepovaných, pro které jsou rostoucí životní náklady problém, rozhodně není málo. Takto jim chceme alespoň trochu odlehčit. Zároveň je třeba si uvědomit, že dostupnost kamenných obchodů s potravinami se nejen pro starší nebo hendikepované osoby rok od roku snižuje. Pokud tedy Košík pomůže všem, pro které je problém zajet nakoupit autem, budeme všichni v týmu opravdu spokojení,“ komentuje novinku výkonný ředitel Košík.cz, Tomáš Jeřábek.
Že to potravinový e-shop s levnější cenou základních potravin myslí vážně, potvrzují i některé nové uvedené ceny potravin. Například 1,5litrovou minerálku Magnesia Košík v rámci svého nového klubu nabízí za 11,90 Kč. Standardně se přitom cena pohybuje mezi 15 až 16 korunami a podobných slev se dočkaly i další základní potraviny a drogistické zboží jako mléko, sýry, pečivo, uzeniny nebo toaletní papír.
„Jsme rádi, že s Košíkem budeme vyvracet mýtus, že internetové nákupy a senioři nejdou k sobě. Naopak – lidí nad 65, kteří jsou na internetu jako doma, přibývá. Jsme rádi za každou službu, která jim naslouchá a vychází jim vstříc jako rovnocenným partnerům. Těšíme se, že spolu s Košíkem umožníme tisícovkám osob znovu samostatně a plnohodnotně nakupovat,“ říká Božena Jirků, ředitelka Konta Bariéry