Slevomat spouští rezervační systém pro drobné živnostníky. Objednat se půjde přímo a bez voucheru

Ondřej HolzmanOndřej Holzman

marie-havlickova-slevomat

Foto: Slevomat

Marie Havlíčková, CEO Slevomatu

0Zobrazit komentáře

Největší český inspirační portál Slevomat přichází s novinkou, která má přinést významnou změnu jak do objednávání jednotlivých zážitků a služeb, tak do fungování drobných živnostníků, kteří je poskytují. Slevomat chce právě pro drobné živnostníky vytvořit největší platformu pro přímé rezervace, díky kterým bude celá objednávka mnohem jednodušší.

Do nového jednotného rezervačního systému se bude moci napojit kdokoliv, kdo na Slevomatu něco prodává nebo nabízí, a výsledkem bude tzv. doba bezvoucherová. Přímo při nákupu si totiž u daného produktu vyberete konkrétní termín včetně času a nebudete muset nikam volat ani nikde ukazovat voucher – vše už bude objednané a zarezervované.

„Velká část drobných živnostníků nemá rezervační systém žádný, stále fungují na bázi telefon a papír s tužkou. To chceme změnit a vytvořit tak největší platformu umožňující přímé rezervace,“ vysvětluje ředitelka Slevomatu Marie Havlíčková. Živnostníci tak budou moci zákazníkům v reálném čase zobrazit své volné termíny a Slevomat očekává, že se do konce roku zapojí několik stovek partnerů z celé České republiky.

slevomat-rezervace

Online rezervace jsou tak nově otevřené například u služeb a zážitků, jako je dentální hygiena, kadeřník, masáže nebo focení. Obdobný rezervační systém už Slevomat vytvořil pro hoteliéry a potvrdilo se mu, že přímé rezervace v reálném čase a na konkrétní termín fungují. Na Slevomatu se tak dnes vytvoří polovina všech objednávek v kategorii cestování.

První český e-shop s Apple Pay na webu i v aplikaci

Největší český inspirační a slevový portál navíc přichází také s další novinkou. Jako první tuzemský e-shop spouští podporu pro placení přes Apple Pay, a to jak ve své mobilní aplikaci, tak také na webu. Marie Havlíčková dle popularity iPhonů očekává, že tímto způsobem budou na Slevomatu platit desítky tisíc zákazníků. Apple Pay si v prvních dnech v Česku aktivovalo přes 150 tisíc lidí.

Slevomat na integraci Apple Pay spolupracoval s ČSOB, což je vcelku paradoxní, protože sama ČSOB v první vlně bank, které jablečnou platební službu pro své klienty přináší, chybí. V případě Slevomatu (a do budoucna možná i dalších e-shopů) se však ČSOB podílela na integraci také do webového rozhraní, díky kterému mohou uživatelé snadno nakoupit i na Macu, aniž by museli vyplňovat údaje v platební bráně.

slevomat-apple-pay1

Nový rezervační systém a integrace Apple Pay jsou první významné novinky v roce 2019, v němž Slevomat navazuje na rekordní loňský rok. V roce 2018 se největší slevový portál, který se stále více profiluje také jako inspirační galerie rozmanitých zážitků a služeb, přestěhoval do nového sídla v pražském Karlíně, utržil rekordní 2 miliardy korun a také spustil cestovní kancelář Zanzo, se kterou posílá zákazníky do exotických destinací. Na pozici provozního ředitele navíc získal posilu v podobě Ladislava Veselého, který dříve působil v Economii a Seznamu.