Bageterie Boulevard nově v BB Boxech nabízí i snídani. Objednávají si je už tisíce firem měsíčně
Stále více tuzemských firem si objednává občerstvení až na pracovní stůl, do zasedaček nebo do kuchyňky, a tak postupně vznikají i nové firmy a služby, které tyto potřeby obsluhují. V mnoha případech se jedná o doménu specializovaných cateringových služeb, nicméně do firem stále více pronikají i další hráči, mezi kterými je také tuzemský řetězec Bageterie Boulevard.
Jednu z největších sítí tuzemských rychlých občerstvení zná asi téměř každý, ale již ne všichni vědí, že Bageterie Boulevard, za kterou stojí zakladatel společnosti Crocodille Petr Cichoň, provozuje také vlastní firemní občerstvení ve formě tzv. BB Boxů.
Sama Bageterie svou službu popisuje jako smart office catering, který se vyznačuje rychlým doručením, snadnou objednávkou online a také tím, že nepotřebujete ke konzumaci žádné vlastní nádobí. Až dosud si firmy mohly objednávat tradiční bagety, wrapy nebo sladké muffiny a nově do nabídky přicházejí i snídaně.
Snídaňový box obsahuje řecký jogurt, máslový croissant, čokoládový a ovocný muffin a Bageterie s ním reaguje na zvyšující se poptávku právě i po firemních snídaních, na něž firmy hledají vhodné produkty a služby. Výhoda BB Boxů pak tkví především v rychlosti doručení, kdy je stačí objednat jen dvě hodiny dopředu. Nově je navíc dostupné tak brzké ranní doručení, kdy je snídaňový box doručen v ten správný čas přímo do kanceláře.
„Snídaně jsou pro náš koncept smart office cateringu ideální. Díky rychlému doručení mají naši zákazníci jistotu, že pečivo a muffiny byly před hodinou ještě v peci na nejbližší pobočce Bageterie Boulevard. S naší logistikou zároveň nemáme problém přijmout objednávku i na brzký ranní závoz v předstihu pouhých dvou hodin,“ vysvětluje manažer BB Boxů Levon Ter-Ghazaryan, který dříve dělal obchodního ředitele v Pepa.cz.
Podle Levona Ter-Ghazaryana počet ranních objednávek BB Boxů neustále roste, i díky tomu, že se z firemních snídaní začíná stávat standard mezi zaměstnaneckými benefity. Pro CzechCrunch zároveň šéf BB Boxů prozradil, že od začátku roku přichází každý měsíc na catering v podání Bageterie několik tisíc objednávek a z hlediska obratu roste meziměsíčně o desítky procent.
Konkrétnější zatím Levon Ter-Ghazaryan být nechce, nicméně BB Boxy si už vyzkoušelo několik tisíc firem a mnoho z nich se pravidelně vrací. Průměrně si prý každý klient objedná jednou týdně, přičemž průměrná hodnota objednávky je okolo 2 tisíc korun. Mezi pravidelné zákazníky patří například Seznam, Tesco, L’Oréal, agentura H1 a také několik úřadů a ministerstev.
„U firemních snídaní chceme přesvědčit především expresním a pohodlným doručením přímo ‚do zasedačky‘, což je při ranních poradách často nedocenitelné. Přehledný výpis minulých objednávek včetně faktur, možnost opakovat objednávky nebo je plánovat dostatečně dopředu považujeme za samozřejmý benefit v rámci našeho smart office catering přístupu. Odhadujeme, že snídaně by mohly v budoucnu pokrýt až třetinu našich objednávek,“ doplňuje pro CzechCrunch šéf BB Boxů.
Zmíněné brzké ranní doručení snídaňových BB Boxů, které lze libovolně kombinovat i s dalšími boxy, zatím funguje v Praze, Brně a Plzni. Firemní občerstvení jinak Bageterie Boulevard nabízí vedle zmíněné trojice měst také v Ostravě, Liberci, Ústí nad Labem, Mladé Boleslavi, Hradci Králové a Pardubicích. V Kladně a Hradci Králové si zatím nicméně svou objednávku můžete vyzvednout jen osobně, rozvoz by měl dorazit později.