Do čela miliardového Bonami usedne Pavel Vopařil. Vystřídá Davida Šišku, který přechází do Mitonu
Na českém poli je jen málo investičních firem, které se mohou pyšnit tak silným portfoliem, jako má původem jablonecký Miton. Mezi jeho historicky největší úspěchy patří například Slevomat, srovnávač cen Heureka, Dáme jídlo či Bonami. A právě Bonami i Miton čekají v nejbližších týdnech zásadní změny.
Do čela miliardového e-shopu s bytovými doplňky Bonami nově nastoupí Pavel Vopařil (na úvodní fotce), který měl v minulosti na starosti miliardový prodej českého slevového portálu Slevomat a slevového srovnávače Skrz.cz. Po akvizici obou firem působil Vopařil v Mitonu jako venture partner a měl na starosti především právě Bonami. Jeho postup až na nejvyšší post je tak dle Mitonu i prozatím ještě aktivního šéfa Bonami, Davida Šišky, zcela logickým krokem.
„Pavel mi v posledním roce hodně pomáhal s laděním a řízením firmy, při tom jsem mohl na vlastní oči vidět jeho tah na branku a přidanou hodnotu. Můžu proto s klidným srdcem říct, že Pavel je v této chvíli ten pravý člověk, kterému vedení firmy předat,“ říká ke změně stávající CEO Bonami David Šiška. Ten se naopak přesune do samotného Mitonu, kde bude hledat nové potenciální investice a partnerství pro celou investiční skupinu.
Změna by měla proběhnout na přelomu května a června a pozici CEO obmění Bonami po zhruba třech letech, za které se podařilo Šiškovi z firmy o 45 lidech a 250 milionech korun obratu udělat čtyřnásobný obrat a více než 160členný tým. Pro Pavla Vopařila nicmémě nebude působení v nejvyšších pozicích Bonami žádnou novinkou, už delší dobu se do něj aktivně zapojoval.
„Reálně jsme s Davidem Šiškou ve vedení Bonami spolupracovali více než rok, takže společnost i lidi v ní znám dobře. Pro mě i tým Bonami to díky tomu nebude tak velká změna,“ doplňuje ke svému dosavadnímu působení Vopařil. „Bonami je místo, kam se naši zákazníci chodí inspirovat, když chtějí vylepšit svoje bydlení. Proto pro ně chystáme řadu změn v sortimentu, chceme celkově vylepšit zákaznickou zkušenost a taky Bonami lépe přizpůsobit jednotlivým trhům, kde působíme,“ dodává k chystaným změnám.
Bonami aktuálně působí mimo Česka také na Slovensku, v Polsku, Rumunku a také Maďarsku, kam e-shop vstoupil v minulém roce. A zatímco loni Bonami překročilo v obratu miliardu korun, letos by se chtěla firma pod novým vedením dostat až na 1,5 miliardy.