Bikesharing Rekola začíná jezdit v Mladé Boleslavi. Podpoří ho i tamní Škodovka

Ondřej HolzmanOndřej Holzman

rekola-mlada-boleslav

Foto: Škoda Auto

Bikesharing Rekola v Mladé Boleslavi

0Zobrazit komentáře

Česká služby na sdílení kol Rekola začíná v těchto dnech operovat v devátém českém městě. Po Praze, Brně, Olomouci, Českých Budějovicích, Liberci, Ostravě, Frýdku-Místku a Kladně se typicky růžová kola rozrůstají také do Mladé Boleslavi, kde jejich provoz podporuje i největší tamní zaměstnavatel, Škoda Auto.

Do spuštění bikesharingu Rekola v Mladé Boleslavi investovala automobilka prostřednictvím svého Nadačního fondu, díky čemuž budou mít uživatelé prvních 15 minut jízdy zdarma. V mladoboleslavských ulicích postupně začíná jezdit 60 růžových kol a Rekola plánují od září nasadit také první desítku zbrusu nových elektrokol.

„Jedním z hlavních podnětů občanů v rámci průzkumu veřejného mínění byla podpora ekologických forem dopravy ve Mladé Boleslavi. Projekt sdílení jízdních kol s finančním příspěvkem Nadačního fondu Škoda Auto je jedním z prvních konkrétních řešení, jak místním občanům i návštěvníkům města umožnit rychlou, jednoduchou a cenově velmi dostupnou individuální dopravu a současně ulevit městu od automobilů,“ říká Michal Kadera, předseda správní rady Nadačního fondu Škoda Auto.

Brněnská agentura Business Factory investuje milion eur do inovací v big data

Ondřej HolzmanOndřej Holzman

tlustak

Foto: ROI Hunter

Karel Tlusťák, šéf Business Factory a ROI Hunter

0Zobrazit komentáře

Brněnská digitální agentura Business Factory, která se specializuje na online marketing a především reklamy na Facebooku a Googlu, se rozhodla investovat 1 milion eur (přes 25 milionů korun) do nové inovační laboratoře. Jejím cílem bude rozvoj klientů díky analýze uživatelských dat a na ní navazující personalizované reklamě a vývoji unikátních reklamních technologií.

„Máme za sebou 10 let zkušeností s tvorbou marketingových technologií, které na jedné straně umožňují rozvoj našich klientů a na té druhé zefektivňují práci samotných specialistů. A právě tohle naše know-how bychom nyní chtěli maximálně využít v rámci oddělení Innovation Lab,“ vysvětluje novou investici Karel Tlusťák, CEO Business Factory, který stojí také za platformou ROI Hunter.

diddy-1

Přečtěte si takéDiddy a jeho soud: Vše, co musíte vědětDiddy organizoval prostituci, hrozí mu 20 let. Shrnujeme nejzásadnější body z ostře sledovaného soudu

Business Factory vidí budoucnost marketingu právě v práci s big data, a proto chce investovat do nových technologií. Původem brněnská agentura má dnes pobočky v Praze, Bratislavě, Varšavě a Dubaji a jako oficiální partner Facebooku i Googlu pomáhá firmám posouvat jejich online marketing. Jedním z prvních projektů nového Innovation Lab má být práce na realizaci tzv. Marketing Data Warehouse.

„Na jednom místě budeme pro klienta agregovat data ze všech jeho inzertních kanálů, CRM, prodejen i měřicích systémů. Na základě analýzy těchto dat a navazujícímu strojovému učení budeme schopni mít dostatek validních podkladů pro strategická doporučení klientům v oblasti reklamy a její automatizace. Naší vizí je být firmám marketingovým technologickým partnerem,“ popisuje Jan Pátek, Global Managing Director v Business Factory.