Zásilkovna pokračuje v dobývání světa. Nově doručí balík za pár dní až do Spojených států

Peter BrejčákPeter Brejčák

simona-kijonkova2

Foto: Nguyen Duy McLavin/CzechCrunch

Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny

0Zobrazit komentáře

Zásilkovna dosáhla dalšího výrazného milníku na své cestě stát se globální digitální logistickou platformou. V rámci své mateřské skupiny Packeta spustila doručování zásilek do Spojených států amerických, po Rusku (respektive jeho asijské části) tak jde o další neevropskou zemi, kam zásilky doručuje.

„Spuštěním přepravy zboží otevíráme pro e-shopy další obrovský trh. S jedním systémem Packety získávají přístup do USA, Ruska a všech evropských zemí a své zboží tak mohou zasílat více než miliardě zákazníků,“ říká Simona Kijonková, CEO skupiny Packeta a zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny, která letos v tržbách plánuje zaútočit na hranici dvou miliard korun.

Cena přepravy zásilek do Spojených států, jejichž hmotnost je omezena na maximum dvou kilogramů, začíná na 265 korunách bez DPH. Proclení a zpracování celních deklarací je podle vyjádření firmy zahrnuto v ceně dopravy s tím, že standardně by mělo doručení probíhat pět až deset dní.

skijonkova_mensi

Foto: Zásilkovna

Simona Kijonková, zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny

E-shopy či další firmy tak díky Zásilkovně mají přístup k více než šedesáti logistickým partnerům. V průběhu letošního roku Packeta plánuje spustit přepravu také do Dubaje s návazností na region Středního východu.

Nastartujte svou kariéru

Více na CzechCrunch Jobs

„Zboží e-shopů dokážeme přepravit do zahraničí bez bariér a dalších nákladů. Naši partneři nemusí složitě implementovat rozhraní všech dopravců, stačí jim jeden systém, jedno napojení a jeden štítek,“ doplňuje Milan Šmíd, marketingový ředitel skupiny Packeta.

Pro logistickou platformu není regionální expanze jedinou očekávánou novinkou. Během letoška plánuje nadále rozvíjet své technologie a ještě v prvním kvartálu Packeta plánuje na českém trhu představit doručování zásilek do kufrů aut.

Otevřenost, flexibilita a skandinávský minimalismus. Český T-Mobile ukázal nové sídlo v Praze

Michal PtáčekMichal Ptáček

tmobile-kancelare-praha-min

Foto: Petr Andrlík

Nové sídlo českého T-Mobile na pražském Chodově

0Zobrazit komentáře

Doba, kdy hlavní firemním benefitem bylo služební auto, telefon a notebook, je nenávratně pryč a firmy po celém světě se přizpůsobují moderním požadavkům nové, nastupující generace zaměstnanců. Pro tu je stále častěji prioritou spíše celková firemní kultura a vlastnosti jako flexibilita, přístupnost, komfort, ale třeba i důraz na ekologii. A platí to nejen u moderních startupů, ale i tradičních, korporátních firem.

Tento trend je v posledních letech jasně patrný i v Česku a potvrzuje ho i nové sídlo českého T-Mobilu na pražském Chodově, které se nedávno stalo cílem velké rekonstrukce. T-Mobile se rozhodl ve spolupráci s interiérovým studiem Capexus na 3 400 metrech čtverečních vytvořit otevřený kancelářský prostor, který by podpořil vzájemnou spolupráci, flexibilitu a agilitu, tedy právě vlastnosti, které se v posledních letech staly důležitým komponentem firemních kultur.

t-mobile-praha-kancelare-6

Foto: Petr Andrlík

Součástí prostoru je i kavárna

Kromě samotného interiéru jedné z největších českých kancelářských budov obsazených jediným nájemcem se tak měnil i styl práce. „Zaměstnanci nově získali možnost vybrat si, z jakého místa budou pracovat – ať už se jedná o formální místo u stolu, uzavřenou místnost s výškově nastavitelnými stoly, která se hodí pro klidnou práci, nebo pohodlnou sedačku v cafeterii. Právě flexibilita a přizpůsobivost je jedním z nejdůležitějších aspektů moderního funkčního pracoviště,“ říká k projektu architektka Erika Bohatá ze společnosti Capexus.

Nastartujte svou kariéru

Více na CzechCrunch Jobs

„Každému týmu o přibližně 20 členech je přidělena konkrétní základna takzvaný neighborhood. Jeho součástí je speciální část nazvaná focus hub, která je určena až čtyřem zaměstnancům. Jejím specifikem jsou mobilní stěny, díky kterým ji lze předělit až na tři samostatné místnosti. Toto řešení usnadnilo přechod z uzavřených kanceláří do otevřených. Navrhli jsme jej pro klidnou samostatnou práci i časté konferenční hovory,“ dodává architekt Martin Židek z Capexusu.

Podívejte se dovnitř.

Lokalita: Praha, Česká Republika
Datum dokončení: 2019
Velikost: 3 400 m2
Design: Capexus
Photos: Petr Andrlík

t-mobile-praha-kancelare-1

Breakout zóna

t-mobile-praha-kancelare-2

Breakout zóna

t-mobile-praha-kancelare-3

Zasedačka

t-mobile-praha-kancelare-4

Lounge zóna

t-mobile-praha-kancelare-5

Kavárna

t-mobile-praha-kancelare-6

Kavárna

t-mobile-praha-kancelare-7

Lounge

t-mobile-praha-kancelare-9

Lounge

t-mobile-praha-kancelare-8

Open-space kanceláře

t-mobile-praha-kancelare-10

Open-space kanceláře

t-mobile-praha-kancelare-11

Koridor

t-mobile-praha-kancelare-12

Kuchyňka

t-mobile-praha-kancelare-13

Breakout zóna

t-mobile-praha-kancelare-14

Breakout zóna

t-mobile-praha-kancelare-15

Open-space kanceláře

t-mobile-praha-kancelare-16

Zasedačka

t-mobile-praha-kancelare-17

Zasedačka

t-mobile-praha-kancelare-18

Lounge