Zásilkovna pokračuje v dobývání světa. Nově doručí balík za pár dní až do Spojených států

Peter BrejčákPeter Brejčák

simona-kijonkova2

Foto: Nguyen Duy McLavin/CzechCrunch

Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny

0Zobrazit komentáře

Zásilkovna dosáhla dalšího výrazného milníku na své cestě stát se globální digitální logistickou platformou. V rámci své mateřské skupiny Packeta spustila doručování zásilek do Spojených států amerických, po Rusku (respektive jeho asijské části) tak jde o další neevropskou zemi, kam zásilky doručuje.

„Spuštěním přepravy zboží otevíráme pro e-shopy další obrovský trh. S jedním systémem Packety získávají přístup do USA, Ruska a všech evropských zemí a své zboží tak mohou zasílat více než miliardě zákazníků,“ říká Simona Kijonková, CEO skupiny Packeta a zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny, která letos v tržbách plánuje zaútočit na hranici dvou miliard korun.

Cena přepravy zásilek do Spojených států, jejichž hmotnost je omezena na maximum dvou kilogramů, začíná na 265 korunách bez DPH. Proclení a zpracování celních deklarací je podle vyjádření firmy zahrnuto v ceně dopravy s tím, že standardně by mělo doručení probíhat pět až deset dní.

skijonkova_mensi

Foto: Zásilkovna

Simona Kijonková, zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny

E-shopy či další firmy tak díky Zásilkovně mají přístup k více než šedesáti logistickým partnerům. V průběhu letošního roku Packeta plánuje spustit přepravu také do Dubaje s návazností na region Středního východu.

„Zboží e-shopů dokážeme přepravit do zahraničí bez bariér a dalších nákladů. Naši partneři nemusí složitě implementovat rozhraní všech dopravců, stačí jim jeden systém, jedno napojení a jeden štítek,“ doplňuje Milan Šmíd, marketingový ředitel skupiny Packeta.

Pro logistickou platformu není regionální expanze jedinou očekávánou novinkou. Během letoška plánuje nadále rozvíjet své technologie a ještě v prvním kvartálu Packeta plánuje na českém trhu představit doručování zásilek do kufrů aut.