Alza začíná prodávat i alkohol a nápoje. Do příštího roku zároveň pětinásobně zvětší síť svých AlzaBoxů
Tuzemská e-commerce jednička v posledních měsících i díky pandemii koronaviru rychle roste. Jak nám nedávno řekl místopředseda představenstva Alzy Tomáš Havryluk, zpomalovat rozhodně neplánuje, s čímž souvisí několik globálně nastavených prioritních směrů rozvoje. Teď firma představila další detaily, kdy kromě vstupu do nového segmentu prodeje alkoholu a nápojů zároveň masivně investuje do rozšiřování sítě AlzaBoxů.
Rozšiřování portfolia produktů do nových segmentů je jedním z hlavních motorů růstu Alzy, která v posledních letech začala nabízet například vlastní ekologickou drogerii, vlastní IT a elektro příslušenství pod značkou AlzaPower či zboží pro psy a kočky. Teď přidává i alkohol. Nově tak nabídne 700 druhů tichých vín, šampaňského a sektu a dalších 600 druhů destilátů včetně prémiových rumů, vyzrálých whisky či pálenek.
V návaznosti na alkohol pak Alza svůj segment rozšíří také o nealkoholické nápoje jako minerální vody či limonády. Nové produkty do portfolia zařadila prostřednictvím svého dropshipmentu, ve kterém partnerským prodejcům umožňuje využít její zázemí a infrastrukturu včetně vyřizování vratek a reklamací. Dodavatelé zajišťují jen skladové zásoby a expedici objednávek.
„Podařilo se nám získat silné partnery v oblasti, jež má tradiční zakotvení spíše v retailu. Letošní jaro totiž ukázalo, že obliba online nákupů roste, a to i v dříve typicky ‚kamenných segmentech‘. Díky této nové spolupráci budeme moci na zvýšenou poptávku reagovat a prostřednictvím virtuálního tržiště přinášet zákazníkům to, co opravdu chtějí,“ vysvětluje místopředseda představenstva Petr Bena.