Světla, animace a After Hours. The Weeknd dorazil na TikTok, kde nastavil novou laťku virtuálním koncertům
Jakmile slavný rapper Travis Scott odehrál virtuální koncert ve Fortnite, díky psychedelické show plné bláznivých efektů a pokročilých animací nastavil spolu s tvůrci zcela novou laťku, kam se tento silný trend může uvíjet. Do hry se tehdy kvůli němu připojilo rekordních více než 12 milionů lidí a hity jako Sicko Mode nebo Stargazing duněly snad celým barevným světem z dílen Epic Games.
O něco podobného se nyní postaral i The Weeknd, jeden z nejžhavějších hudebních umělců posledních let, jehož aktuální deska After Hours se stala jednou z nejposlouchanějších v žánru R&B na streamovacích platformách. Právě s ní dorazil přímo na TikTok, kde se proměnil ve virtuálního avatara a rozjel show, která té od Travise Scotta mohla silně konkurovat.
Jak už to u virtuálních koncertů bývá, i teď se tvůrčí tým musel snažit o to, aby fanouškům vykompenzoval fakt, že svého oblíbeného interpreta nemohou kvůli pandemii vidět živě. To si vzal na starosti americký startup Wave, jehož digitální technologie se do průběhu celého představení každou vteřinu propisovaly. A že bylo o co stát.
The Weeknd byl na virtuálním pódiu neustále doplňován pestrobarevnými animacemi, jež koncertu dodávaly na netradičnosti. Laděny byly zejména do červených a světle modrých barev zdůrazňujících retro pojetí jeho desky, která je moderní připomínkou osmdesátých a devadesátých let. A vzhledem k tomu, že z ní během koncertu hrál většinu skladeb, dávalo to smysl.