Exkluzivní teniska jako uznání od Adidasu. Footshop představil limitovanou edici Superstarů s vlastním logem
Exkluzivní spolupráce jsou ve světě tenisek velice žádané a propojují vášeň sběratelství s netradičními designy. Své o tom ví i Footshop, který například koncem předloňského roku uvedl nápaditou siluetou v kolaboraci s americkou značkou KangaROOS a teď přichází dalším, ještě unikátnějším skvostem. Neletěl však daleko za oceán, ale pouze si odskočil do sousedního Německa.
Přední hráč české i evropské streetwearové módy, jehož obrat za rok 2019 činil zhruba 760 milionů korun, se spojil s Adidasem a k výročí půlstoletí od uvedení kultovního modelu Superstar, s nímž německý gigant způsobil revoluci na ulicích, představuje novou limitovanou edici. A byť si novinka zachovává linie Superstarů, nabízí pro zákazníky výjimečný zážitek inspirovaný běžným životem.
Nová kolekce, nazývaná jako Footshop x adidas Blueprinting, vychází ze dvou hlavních elementů. Ten jeden znázorňuje přírodu, respektive hiking do lesů, ten druhý naopak moderní městskou dobu. Tím prakticky propojuje dva odlišné směry a snaží se poukázat na rovnováhu mezi hektickým životem ve městech a relaxačními výšlapy po horských hřebenech.
„Peter Kováč alias Kovkou, který s tímto konceptem přišel, pochází z Ružomberku, tedy z blízkosti slovenských hor. A protože se hory staly součástí jeho života, chtěl tento aspekt prodat také do nové kolaborace s Adidasem,“ říká pro CzechCrunch Peter Hajduček, zakladatel a šéf Footshopu, který se (nejen) o svém teniskovém byznysu nedávno rozpovídal v našem podcastu.
Pro Footshop je klíčové nejen to, že na této siluetě mohl pracovat s jednou z nejslavnějších sportovních firem světa, a dokonce si na ni našít své logo, ale také metoda, pomocí které vznikla. Návrhářský tým ji totiž založil na takzvaném modrotisku, což je technika potisku textilií a současně název pro tmavě modrou látku s bílými vzory, která se touto metodou vyrábí.