Kávové kapsle Nespresso míří na Rohlik.cz. Online supermarket je bude exkluzivně prodávat a použité také sbírat
Bez kávy si mnoho z nás neumí pracovní den už ani představit. A jak nás letos vyhnala pandemie koronaviru z kanceláří na home office, stoupá také domácí spotřeba tohoto lahodného nápoje. Cítí to o největší tuzemský online supermarket Rohlik.cz, který teď zahajuje exkluzivní spolupráci s Nespressem. Jeho kávové kapsle tak vůbec poprvé půjdou koupit mimo oficiální obchody.
„Spolupráce s Rohlik.cz je pro nás pilotním projektem na území České republiky pro doplnění prodejních kanálů. Chceme totiž, aby si zákazník mohl objednat vybrané kapsle Nespresso s doručením již do 120 minut až domů s přesností doručení 15 minut,“ uvádí spolupráci marketingová manažerka Nespresso Andrea Petrová.
Na Rohlíku během jarních a podzimních měsíců, kdy platila a nadále platí rozsáhlá vládní opatření, rostla kategorie kávy dokonce 1,5krát rychleji než obrat celého online obchodu. K již dostupným druhům kávy, mezi nimiž nechyběly ani kapsle jiných značek, teď k nim Rohlík přidává i populární Nespresso.
Jedná se přitom o exkluzivní spolupráci, protože Nespresso si dosud v Česku drželo prodej hliníkových kapslí ve svých kamenných obchodech a e-shopu. Mimo ně prodávalo jen některé kávovary a doplňky, ale to se nyní mění. Zákazníci Nespressa navíc nepřijdou o servis, na němž značka staví – jednak se jim budou i při nákupu na Rohlíku načítat věrnostní body a online supermarket zajistí také zpětný odběr od zákazníků.
Právě sběr použitých hliníkových kapslí je nedílnou součástí Nespressa, které je následně recykluje a vyrábí z nich jak dárkové předměty, tak postupně stále více i znovu samotné kapsle. Princip zpětného odběru bude fungovat stejně, jak jsou zákazníci u obou firem zvyklí.
„Zákazník si k nákupu může přihodit speciální uzavíratelný recyklační pytel, a když ho naplní, jednoduše ho při dalším nákupu odevzdá našemu kurýrovi. Nespresso si použité kapsle ve skladech pravidelně vyzvedává a může poté vdechnout použitému materiálu nový život,“ popisuje novou spolupráci Olin Novák, komerční ředitel Rohlik Group.