Pražská posilovna Železná koule zbořila Hithit. První milion korun vybrala za necelé 4 hodiny a předběhla Vasky
Je tomu pár měsíců, co na české crowdfundingové platformě Hithit pokořil zlínský výrobce obuvi Vasky rekord v nejrychleji vybraném milionu korun. K tomu, aby překonal dosavadní rekord DVTV, mu stačilo pouhých pětadvacet hodin. Teď ovšem na Hithit vtrhla oblíbená pražská tělocvična Želená koule a výrazně tam zamíchala kartami, když první milion vybrala za necelé čtyři hodiny.
Železná koule si odjakživa zakládala na tom, aby pro své klienty zajišťovala ideální tréninkové zázemí bez posilovacích strojů. Od roku 2010, kdy ji Michal „Radar“ Vrátný založil, stavěla na cvičících metodách pouze s vlastní váhou, činkami a kettlebelly. Protože byla jiná než ostatní fitka, těšila se velkému zájmu veřejnosti a postupně se z ní stal pražský lovebrand.
O popularitě Želené koule svědčí i fakt, že jí za deset let na trhu prošlo pod rukama více než sedm tisíc studentů a každoročně napříč svými pěti tělocvičnami zprostředkuje přes devět tisíc lekcí. Letošní rok je však kvůli protipandemickým opatřením poněkud odlišný a Vrátný se svým týmem potřeboval vymyslet, jak udržet byznys v chodu i za zavřenými dveřmi.
Ačkoliv tomu dlouho odolávali, nakonec se rozhodli pro formu online tréninků, které nyní chtějí posunout na profesionálnější úroveň. Chystají totiž novou platformu Online koučink, co má koule, jež kombinuje tréninkové programy s instruktážními videi a speciálním bonusovým obsahem s cílem vylepšit domácí cvičení. Potřebují však financování.