Železná koule je druhým nejúspěšnějším projektem na Hithitu. Pražská posilovna na něm vybrala téměř 7 milionů
Když jsme o Železné kouli psali naposled, zmiňovali jsme ji hlavně v kontextu nejrychleji vybraného milionu na Hithitu. Oblíbená pražská posilovna, ze které Michal „Radar” Vrátný a jeho tým vybudovali fitness lovebrand, totiž na české crowdfundigové platformě vybrala 1 000 000 korun za rekordní čtyři hodiny. Překonala tím zlínské obuvníky z Vasky a odstartovala kampaň, která po několika týdnech končí nadmíru úspěšně.
Železná koule, která staví na cvičících metodách pouze s vlastní váhou, činkami a kettlebelly, zakončila kampaň s částkou 6 746 907 korun a svůj původní cíl ve výši 555 555 korun pokořila o úctyhodných 1 214 procent. Na Hithitu se tak rázem stala druhou nejúspěšnější kampaní v historii portálu – více peněz od lidí nasbírala pouze online televize DVTV (přes 9,7 milionu).
„Kolegové si ze mě vždy dělají srandu, když oni odhadnou nějaký výsledek, já ho přestřelím a pak se splní dvojnásobně. Říkali, že by bylo super vybrat milion. Já řekl, že věřím třem milionům. No, a nakonec tady koukáme na sumu přesahující 6,7 milionu korun,“ říká pro CzechCrunch Vrátný a dodává, že až takový úspěch nikdo z týmu vůbec nečekal. Zároveň si na sebe ale upletli příjemný bič.
Vzhledem k tomu, že se do kampaně připojilo 1 917 lidí, vytvořilo to velký závazek k tomu, aby Železná koule doručila „naprosto perfektní produkt“. Základem je nová platforma pod názvem Online koučink, co má koule, ve které se budou kombinovat tréninkové programy s instruktážními videi a speciálním bonusovým obsahem s cílem vylepšit domácí cvičení.
S tím, jak rostl počet nasbíraných peněz, přibývaly i nové odměny. Na hranici 1 milionu korun slíbili přidání funkce tréninkového deníku pro trackování progresu, a pokud by kampaň přesáhla 1,5 milionu, přidali by i modul pro výživu a stravování. Za 3 miliony korun by pak nechali naprogramovat mobilní aplikaci, ve které bude vše potřebné pro správné cvičení. Toto všechno pokořili.