Alza otevřela vlastní obchod LEGO. Populárních stavebnic prodá ročně okolo půl milionu
LEGO tím reaguje i na vysoké prodeje svých stavebnic právě přes českou e-shopovou jedničku. U vstupu do showroomu stojí Darth Vader.
Legoland to sice není, i tak je tady sto metrů čtverečních plných stavebnic LEGO. Alza ve svém showroomu v pražských Holešovicích otevřela novou část, kde lidé nenarazí na nic jiného než na známé barevné kostky. Půjde o prodejnu, lidé si tak tady budou moci rovnou nakoupit, aniž by předem objednávali v e-shopu. Dohromady si zákazníci vyberou ze tří stovek produktů. A aby byl celý zážitek co nejzajímavější, u vstupu je přivítá kostičkový Darth Vader.
LEGO tím reaguje i na vysoké prodeje svých stavebnic právě přes český internetový obchod. „V posledních letech prodeje stavebnic LEGO na Alza.cz kontinuálně rostou. Mezi roky 2021 a 2022 pak značka zaznamenala dvojciferný růst, což svědčí o vysoké poptávce a oblibě mezi zákazníky,“ říká divizní ředitel nákupu a prodeje Alzy Martin Hadraba.
Alza prodala za poslední dva roky více než 900 tisíc setů LEGO. Dánským stavebnicím se velmi dobře daří v celém segmentu hraček, Alza přitom nabízí až devadesát tisíc jejich různých značek. Za poslední dva roky jich prodala 2,4 milionu kusů. LEGO tak tvoří asi třetinu hračkového prodeje a je nejprodávanějším segmentem, druhým jsou deskové hry. Nový obchod kostek LEGO přímo v showroomu je tak logické vyústění spolupráce s Alzou.