Bilionový Uber chystá revoluční službu, která chce změnit způsob, jakým nakupujeme
Taxi gigant Uber se s astronomickou hodnotou 51 miliard dolarů, v přepočtu cca 1,2 bilionu korun, řadí jednoznačně mezi nejvýraznější technologické hráče na světě, a proto je logické, že s obrovským kapitálem, který má v zádech, neustále pokukuje po nových příležitostech a trzích, které by mohl inovovat. Nyní se chystá na spuštění služby, která by mohla poměrně výrazně změnit způsob, jakým nakupujeme.
Expresní doručení v luxusním provedení
V Uberu totiž na tento podzim chystají spuštění tzv. same day delivery z luxusních partnerských obchodů. Zákazník si tak třeba koupí kabelku z Louis Vuitton a následně si ji ten samý den nechá doručit. Samozřejmě od řidiče UberBlack, který mu ji přiveze v černé limuzíně.
Podle serveru Re/code, by navíc v Uberu zároveň rádi navázali spolupráci s několika velkými poskytovateli eshopů, včetně i u nás známé ecommerce platformy Shopify. Klienti Shopify, kteří toto ecommerce rešení používají pro provoz svého eshopu, by pak mohli zákazníkům nabídnout jako jednu z možností dopravy právě Uber.
Efektivní využití řidičů
Pro amerického giganta každopádně celý koncept dává minimálně z pohledu efektivity velký smysl. Může totiž využít řidiče, kteří jsou tak či tak v terénu, ale momentálně nevezou žádného zákazníka.
Zatím pouze v USA
Mezi první města, kde má být služba už na podzim tohoto roku spuštěna, bude jinak patřit New York a San Francisco. Pokud se každopádně koncept ověří, je dost pravděpodobně, že se časem dočkáme něčeho podobného i v Evropě včetně Prahy, kde ostatně Uber už nějaký čas působí.