BMW spustí službu, která nabídne za měsíční předplatné neomezené střídání modelů i servis
V posledních letech se mnoho automobilek snaží čím dál více přiblížit mladším lidem a nabídnout jim alternativy k běžnému nákupu či leasingu vozidel, které jsou pro ně často nedostupné nebo jim nevyhovují kvůli dlouhému závazku. BMW proto na trh chce již v příštím týdnu vypustit novou službu Access by BMW, jenž má nabídnout měsíční předplatné ke svým vozům, které navíc mohou zákazníci během svého předplatného libovolně měnit.
Mimo toho, že si budou moci za jednu cenu v týdnu projíždět například rodinné BMW X6 a na víkend si půjčit sportovní BMW M4 nebo hybridní i8, bude součástí měsíční ceny také plné pojištění a veškerý servis. Služba by se měla spustit 2. dubna v americkém Nashville ve státě Tennessee, odkud se bude poté v případě úspěchu dále rozšiřovat.
BMW tak následuje již existující služby podobného rázu automobilek Volvo, Cadillac či Ford. Z německých automobilek na několika trzích v USA operuje také Porsche, které nabízí ve dvou plánech i přístup k luxusním modelům Panamera, Macan či Porsche 911. V průběhu roku by se k němu navíc mělo připojit i Audi či Mercedes-Benz.
Přesná cena za měsíční předplatné Access by BMW dosud není známa. Největší výhodou pro zákazníky je pak dle všeho především flexibilita – nemusí se uvazovat na několik let dopředu, mohou střídat několik modelů vybrané značky a zároveň se nemusí starat o pojištění či servis, které by platili zvlášť.
Vše na dosah ruky
Střídání automobilů i přehled členství v programu pak lze většinou sledovat v mobilní aplikaci a vozidla vyzvednout v lokálním autosalonu, případně si je nechat doručit. Možná služba s měsíčním předplatným navazuje na nedávné spuštění speciálního leasingu BMW, který umožňuje svým majitelům půjčovat auto dalším osobám, například prostřednictvím P2P služeb, nebo s ním jezdit pro Uber.
Foto: BMW