Brněnský analytický startup ContentKing získává investici ve výši 350 tisíc eur
Neexistuje snad žádný byznys, který by se nesnažil o zvýšení své viditelnosti na internetu nebo o první příčky v internetových vyhledávačích. Právě touto problematikou se zabývá i brněnský analytický startup s nizozemskými kořeny ContentKing, který nedávno získal zajímavou investici od holandských angel investorů.
Startupu, který se vedle SEO analýzy specializuje i na reporting a sestavování přehledů pro odborníky v oboru celosvětového digitálního marketingu, byla za 10procentní podíl poskytnuta finanční injekce ve výši cca 9 milionů korun (350 tisíc eur) s valuací okolo 89 milionů korun. Částka má sloužit zejména na podporu růstu a marketing.
Výhodou využívání služeb od ContentKing by mělo být nepřetržité monitorování před hrozbami, které mohou ovlivnit výsledky vyhledávání u e-shopů, agentur a dalších online entit. Disponuje totiž takovou funkcí, díky které lze odhalit technické problémy včas, respektive ještě předtím, než na ně zareagují vyhledávače. To vše za pomoci speciálně sestaveného algoritmu, který se platformou prolíná.
„Již od začátku jsme měli jasnou představu: pokud vyhledávače neustále sledují vaše webové stránky, pak by to měly zvládnout i vaše analytické nástroje. Na Googlu je pouze jedna první pozice,“ říká CEO Vincent van Scherpenseel o těchto nástrojích, které využívají i společnosti jako TNT, British Telecom, Kentico nebo Mitsubishi.
Foto: ContentKing