Brněnský carsharingový startup AJO.cz míří do Prahy

Michal PtáčekMichal Ptáček

ajo-1
0Zobrazit komentáře

Brněnský startup AJO.cz, který chce na českém trhu uspět se svým vlastním konceptem carsharingu, kdy umožňuje online registraci, platbu kartou a možnost následného vyzvednutí si sdíleného auta pomocí chytrého telefonu přímo na ulici, má za sebou první rozšíření.

kratky3

Přečtěte si takéOndřej Krátký z Liftago: Jdeme si pro profit přes korporátní segment a do konce roku dobudeme trhOndřej Krátký z Liftago: Jdeme si pro profit přes korporátní segment a do konce roku dobudeme trh

Po Brně totiž od dnešního dne začíná své služby nabízet i v Praze, díky čemuž flotilu svých aut rozšíří na něco málo přes 30 sdílených vozů, s tím, že hned 15 jich pak bude k dispozici právě v nové lokalitě.

„Pro sdílení pořizujeme výhradně nová auta. Díky pohodlnému systému vyzvedávání a možnosti krátkých zápůjček je AJO carsharing atraktivní alternativou k vlastnění auta ve všech lokalitách, kde působíme,“ říká zakladatel společnosti Jaromír Klimek.

Na samotné expanzi do Prahy a rozšíření flotily má velký podíl i úspěšná crowdfundingová kampaň na portálu Fundlift, během které se startupu podařilo získat od uživatelů 5 milionů Kč a následně ještě dodatečné 2 miliony Kč od ko-investorů z Jihomoravského inovačního centra, přesněji řečeno jeho dceřiné společnosti JIC VENTURES.

V Praze bude AJO.cz každopádně čelit zajímavé konkurenci. Carsharingové služby už zde totiž pár týdnů provozuje například SmileCar od Leo Express, Car4Way a nebo HoppyGo od CreativeDock.

ajo-1

AJO.cz na Fundlift

foto: AJO.cz