Bonami Václava Štrupla a Mitonu expanduje do Polska. Cílem pro rok 2014 jsou tržby v desítkách milionů korun
Internetový nákupní klub Bonami.cz, který přibližně před rokem a půl odstartoval Václav Štrupl společně s jabloneckým Mitonem, míří do zahraničí. Konkrétně do Polska, kde Bonami.pl ještě před spuštěním zvládlo nasbírat 25 tisíc předregistrovaných členů.
„Model, kdy každý den nabízíme nové krásné věci za smysluplné ceny, se v Česku osvědčil. Polsko bylo jako velký a současně blízký trh, od začátku v plánu jako další země pro rozšíření,“ komentuje expanzi zakladatel Bonami Václav Štrupl.
Polskou verzi obchodu odstartuje Bonami prozatím z České Republiky, odkud bude řešit vše od nákupu, přes logistiku až po marketing. Hlavní cíle portálu pro rok 2014 jsou pak dva. Konkrétně překročení mety 300 tisíc zaregistrovaných uživatelů a tržby v desítkách milionů korun.