Český e-commerce startup Retailys vybral za den na Fundlift.cz přes milion korun

Michal PtáčekMichal Ptáček

fundlift-mm

Česká crowdfundingová investiční platforma Fundlift.cz spustila další investiční kampaň. Během včerejšího dne na Fundlift vstoupil zhruba rok starý český startup Retailys, který vytváří nástroje pro vícekanálový prodej umožňující firmám prodávat své produkty do celého světa. Během prvních 24 hodin se mu podařilo vybrat od desítek investorů více než 1 milion korun z cílových 3,5 milionu.

Startup, který si v minulosti prošel tříměsíční účastí v singapurském akcelerátoru Velocity, chce na crowdfundingovém portálu vybrat cílových 3,5 milionu korun formou emise konvertibilních investičních certifikátů s 10% úrokem. Peníze by měla firma použít na zrychlení expanze na zahraniční trhy, především pak do dalších států Evropy, ale i do Asie.

Retailys v praxi

Retailys by se dal jednoduše popsat jako vícekanálová e-commerce platforma pro online prodej, nabízející komplexní řešení pro vytvoření a správu prakticky neomezeného počtu e-shopů v různých jazycích, měnách a regionech. Menší a střední společnosti tak mohou z jednoho místa spravovat své prodejní kanály, produkty a objednávky najednou. Další funkcí je také možnost nabízet v podstatě na pár kliků vlastní produkty na globálních tržištích jako například Amazon, eBay nebo Alibaba a zboží tak dodávat zákazníkům z celého světa.

JB_preview

Přečtěte si takéJaroslav Beck o české VR hře Beat Saber: Hra se zaplatila v prvních hodinách prodejeJaroslav Beck o české VR hře Beat Saber: Hra se zaplatila v prvních hodinách prodeje

Platforma běží na cloudu, díky čemuž uživatelé nemusí nic instalovat a vždy je jim k dispozici nejnovější verze a aktualizace. Platforma zároveň podporuje zabudované moduly umožňující automatizovat činnosti jako správu sociálních sítí, skladů, marketingu nebo účetnictví.

„Našimi klienty jsou firmy s obratem řádově stovky tisíc až jednotky milionů korun měsíčně. My jim doslova duplikujeme otevíráním nových online prodejních kanálů jejich obrat. Navíc za pomoci našich zahraničních kolegů celý systém lokalizujeme a kromě angličtiny či němčiny máme zpracovanou třeba i čínštinu či japonštinu,“ dodává zakladatel Retailysu Petr Heller.

retailys-m

Uživatele chce platforma nalákat i na další zajímavé funkce usnadňující vícekanálový prodej. Mezi nimi například na možnost spravovat více webů současně v různých jazykových mutacích napojených na globální tržiště jako právě zmíněnou Alibabu, Amazon a podobně.

Do kampaně se můžete zapojit zde.