Český fintech startup Twisto.cz představil reklamní TV spot s postavou Twista Splatitele

Michal PtáčekMichal Ptáček

twisto
0Zobrazit komentáře

Česká finanční služba Twisto.cz, která svým zákazníkům umožňuje platit za zboží až se 45 denním odkladem bez úroku nebo proplatit faktury či složenky jejich vyfocením v mobilní aplikaci, míří produktově i marketingově mimo internetové vody. V rámci celoplošné kampaně totiž startup ve spolupráci s digitální agenturou Symbio představuje 360 stupňovou reklamní kampaň v jejíž hlavní roli se představuje postava takzvaného „Twista Splatitele“.

Ta by kromě představení základních funkčnostní služby, měla představit i několik novinek jako Twisto kartu nebo k ní automaticky navázaný voděodolný platební náramek, kterým uživatelem může jednoduše zaplatit po jeho přiložení k terminálu, bez nutnosti mít zmíněnou Twisto kartu u sebe.

esa1

Přečtěte si takéFrank Salzgeber z Evropské kosmické agentury ESA: Chceme, aby v Evropě vznikaly projekty jako SpaceXFrank Salzgeber z Evropské kosmické agentury ESA: Chceme, aby v Evropě vznikaly projekty jako SpaceX

“Chceme lidi zbavit starostí s placením, ať už jde o složenky nebo nákup v e-shopu,” vysvětluje Head of Marketing & Strategy Twisto Lukáš Janoušek a dodává: “Soustředíme se především na perfektní zákaznickou podporu a zkušenost, která je pro budování důvěry v tak citlivém odvětví, jakým jsou finance, naprosto klíčová.”

Co se kampaně týče, k dispozici je prozatím 10 sekundový teaser běžící na televizních stanicích TV Nova, v kinech Cinema City a také sada videí na Youtube. Do pár týdnů by pak služba měla vypustit i 30 sekundovou variantu, která příběh kampaně více rozvine.

Virgin miliardáře Richarda Bransona se pouští do lodní přepravy. Staví loď pro téměř 3000 lidí

virginship
0Zobrazit komentáře

Richard Branson je stejně jako mnoho jiných miliardářů znám pro své megalomanství, které ovšem většinou nesměřuje k vlastnímu ekcentrickému utrácení, ale jistým způsobem pro dobro lidstva. Podobně jako Elon Musk nebo Jeff Bezos se snaží o efektivní dopravu lidí do vesmíru, o zmírnění globálního oteplování a stejně tak o zábavu a pohodlí svých zákazníků.

Právě zábava a pohodlí je hlavním tématem jeho nového počinu Virgin Voyages, ve kterém nabídne exkluzivní plavby na lodích s kapacitou přibližně 2860 pasažérů, kolem 1150 členů personálu a kapacity 110 tisíc tun. To vše již v roce 2020 s možností rezervace prvních míst za 500 dolarový vstupní poplatek. Loď bude navíc pouze pro starší 18 let, informuje Branson na blogu.

datart-ceo

Přečtěte si takéNovým CEO Datartu se stává Tomáš BalíkNovým CEO Datartu se stává Tomáš Balík

První plavba Virgin Voyages, jak se nové uskupení jmenuje, proběhne z Miami za již zmíněné necelé 3 roky, další dva kusy lodí pak budou následovat během dvou dalších let. Zhruba 86 % všech kabin, které jsou většinou pro dvě osoby, bude k dispozici s balkónem s výhledem na oceán – vše vychází ze zpětné vazby od zákazníků, které Virgin nasbíral u své firmy Virgin Cruises.

Po transformaci vlakové či letecké dopravy, kdy aerolinky Virgin America a Virgin Atlantic jsou kupříkladu jedny z nejlépe hodnocených vůbec, tak přijde další typ byznysu s obrovskou konkurencí.

virginvoyages

Foto: Virgin Voyages