Český fitness startup nabízí lekce s trenéry online a chystá se na expanzi za hranice

onlinefitness
0Zobrazit komentáře

Posilování, běhání, plavání a další aktivity už dávno nejsou jen doménou nadšenců, ale i úplně běžných lidí, kteří se snaží hýbat už jen proto, že se to stává trendem a normální věcí a ne něčím, za co by se měli stydět. Primární bariéra vstupu za práh posilovny vždy byla hlavně o studu, až v druhé řadě šlo o pro někoho nedostupnou cenu nebo nedostatek času.

Český projekt Onlinefitness.cz, který byl spuštěn v únoru minulého roku, se snaží všechny tyto bariéry co nejvíce omezovat a dát lidem prostor ke cvičení kdykoliv, kdekoliv, za zlomek ceny běžné posilovny. Pro každou naplánovanou lekci je k dispozici trenér, který prostřednictvím videa cvičí s připojenými uživateli. Za loňský rok takto proběhlo přes 1200 živých lekcí.

code

Přečtěte si takéDíky tomuto projektu si zvládnete naprogramovat vlastní Airbnb, Kickstarter a další populární webyDíky tomuto projektu si zvládnete naprogramovat vlastní Airbnb, Kickstarter a další populární weby

Rozdílem je tedy především možnost připojení se k živě vysílaným lekcím, kterým se nelze vyhnout tak snadno, jako puštěním předem nahraného záznamu, jako to nabízí většina konkurenčních služeb. V průběhu minulého měsíce se takto podařilo službě dostat na více než 140% loňského obratu, dodal Daniel Opačitý, spoluzakladatel a CEO startupu.

Cvičit lze již za 189-249 Kč měsíčně, případně za 1990 Kč ročně nebo na bázi kreditů, které lze kupovat postupně v ceně 1 kredit = 39 Kč = 1 lekce. V rámci měsíčního členství je k dispozici denní živá lekce s trenérem – běžně se tak cvičící dostane na cenu zhruba 7 Kč za lekci. A podle všech informací si již projekt jednorázově nebo pravidelně vyzkoušely nižší desítky tisíc uživatelů.

Možná i to je důvod, proč chce Onlinefitness vstoupit na zahraniční trh, k čemuž aktuálně hledá silného partnera a investora.

Facebook příští týden spustí novou aplikaci, která bude konkurovat Twitteru a Snapchatu

mark

CEO Facebooku Mark Zuckerberg

0Zobrazit komentáře

Nedá se to říct jinak, než že Facebook šlape všemožné konkurenci na paty každým dnem, kdy se snaží vymyslet recept na ovládnutí online světa. Není moc segmentů, do kterých by se v poslední době nepouštěl. Po ohlášení zásadní změny přidávání likes na příspěvky nebo redesignu uživatelských profilů, je tu další nová aplikace, která by měla vyjít příští týden.

Navazovat by měla na oceňovanou funkci Instant Articles, která dovoluje na Facebooku načítat vybrané články během několika sekund, tedy mnohem rychleji, než na běžném webu. Nová aplikace dostane název Notify a bude kombinovat nejzajímavější zdroje novinek do jednoho místa, odkud budou chodit pravidelné notifikace pro články, které budou přednačteny a zobrazí se několikrát rychleji, než v konkurenčních aplikacích nebo na přímých serverech.

fb

Přečtěte si takéFacebook přidává novou funkci založenou na umělé inteligenci, která umí myslet a plnit úkolyFacebook přidává novou funkci založenou na umělé inteligenci, která umí myslet a plnit úkoly

Facebook se pro tento krok rozhodl kvůli boji proti Twitteru a Snapchatu nebo nové aplikaci od Applu, která stejně jako ostatní agreguje ve vlastní formě nejzásadnější články od světových médií. Samostatná aplikace by měla ze začátku obsahovat takové partnery jako třeba CBS, CNN, Mashable nebo Vogue.

Hlavní roli budou hrát detaily

Největší sociální síť absolutně dominuje mobilní reklamě, stejně jako schopnosti rychle navázat uživatele na své samostatné aplikace, jako v minulosti Messenger nebo Groups. Zároveň ale musela vymyslet způsob, jak bude konkurovat Snapchatu, který pro inzerenty nabízí vyšší zisk, kvůli nestandardnímu formátu u vybraných článků a který je dražší, než klasické videoreklamy.

Facebook tak nabídne 100% profit z vlastních reklam uvnitř „zrychlených“ článků, pokud si najdou partneři inzerenty sami a pouze 30% podíl, pokud má inzerenty vyhledat na vlastní pěst, informoval Financial Times. Díky své velikosti je ale pro Facebook jednoduché takovou službu a nacenění otestovat a pak případně uzavřít, než u „menších“ konkurentů.

Foto: Facebook