Český gastronomický startup po 1,8 milionech usazených zákazníků mění tým a redesignuje

resmob
0Zobrazit komentáře

Jen něco málo přes 2 roky, více než 1,8 milionů usazených hostů a bezmála 300 milionů v tržbách restauracím dělí český gastronomický průvodce Restu.cz od svého vzniku, ke kterému mu pomohl nynější CEO Pavel Suchánek a investiční skupina Miton, která již v Restu drží většinový, 70%, podíl.

Startup se od teď chce profilovat se svými více než 80 tisíci ověřenými recenzemi jako největší gastroprůvodce v ČR. S tím souvisí změny, které přinesly rebrand loga, nyní obsahujícího vidličku v písmenu R nebo zásadní změny v týmu, ve kterém je nově na postu marketingového ředitele Jan Šorm, spolupracující v Mitonu na projektu Glami.cz a čerstvé posily mezi vývojáři a obchodníky.

Pavel-Suchánek_CEO_Restucz

Přečtěte si takéPavel Suchánek z Restu.cz: Chceme z Restu udělat takový Facebook pro restauracePavel Suchánek z Restu.cz: Chceme z Restu udělat takový Facebook pro restaurace

Restu navíc implementuje nové funkce, jako je plošná integrace tzv. check-inů do restaurací, o kterých jsme nedávno psali, nebo možnost směny kreditů nejen za vouchery, ale i fyzické předměty a zapojení hodností a odznaků za provedené rezervace.

restu

Nová identita

Screen Shot 2015-08-24 at 13.09.44

Aktuální podoba hlavní strany