Český nástroj pro správu sociálních sítí generuje příjmy v desítkách tisíc eur a expanduje za hranice
V posledních letech přibývá nespočet nástrojů pro analýzu a správu sociálních sítí, takže je někdy složité se vyznat v tom, co vybrat. Jednou z takových služeb je český ZoomSphere, který vymyslel Jakub Mach a vybudoval společně s několika kolegy. Dnes je součástí i jeden z nejznámějších českých expertů na Facebook marketing, David Lorincz.
ZoomSphere čítá bezmála 100 klientů, mezi které se nedávno zařadili ČEZ, Raiffeisenbank nebo UPC. Pokud bychom brali v úvahu, že je těchto 100 klientů pravidelně platících, měsíční revenue se může vyšplhat až na 40 tisíc eur, tedy v přepočtu asi 1,1 milionu korun. I to je důvod k tomu, že se zakladatelé rozhodli po úspěšném přenesení businessu do Budapešti, zapůsobit na dalších trzích. Konkrétně v Polsku nebo Rumunsku.
Výhodou řešení je bezpochyby fakt, že stačí zaplatit měsíční poplatek ve výši 400 eur a objem využívaných služeb nebo připojených uživatelů je již na zákazníkovi. Je to pravděpodobně nejvýhodnější řešení pro větší korporace, které aktuálně využívají ZoomSphere nejčastěji.
Foto: Jakub Mach FB