Český prémiový supermarket Delmart začíná prodávat své potraviny přes internet

Michal PtáčekMichal Ptáček

delmart
0Zobrazit komentáře

Už přibližně čtyři roky funguje na českém trhu supermarket s prémiovými potraviny Delmart, založený bývalým předsedou představenstva české pobočky řetězce Marks & Spencer Dušanem Mrozkem. Koncept, který se až doteď zaměřoval na prodej v pěti kamenných prodejnách spojených s bistrem v lokalitách OC Quadrio na Národní třídě, OC Atrium Flora u výstupu metra Anděl, v pasáži Millenium naproti Masarykově nádraží a v Čestlicích, nyní nově míří i do internetových vod.

Svůj sortiment totiž Delmart začne nabízet na eshopu potravinami Kosik.cz, do kterého loni vstoupila investiční skupina Mall Group. Ta má mimo jiné ve svém portfoliu také e-shopy Mall.cz, CZC.cz nebo Vivantis.

petrdvorak

Přečtěte si takéPetr Dvořák poskytl svému fintech startupu Lime seed investici ve výši 2,5 milionu korunPetr Dvořák poskytl svému fintech startupu Lime seed investici ve výši 2,5 milionu korun

Delmart pak na Kosik.cz konkrétně začíná nabízet sortiment čerstvých i trvanlivých výrobků, jako uzeniny, sýry, delikatesy, víno, hotová jídla nebo sladké a slané pochutiny.

„DELMART je synonymum pro zdravé a kvalitní potraviny s perfektním složením a férovou cenou, která je dostupná pro každého. Existuje zde málo supermarketů, které pod jednou střechou dokáží nabídnout tak zajímavé a netradiční produkty od malých evropských dodavatelů se staletou tradicí a které se v přístupu k potravinám shodují s filosofií Košíku. Jsme neskutečně rádi, že se DELMART rozhodl právě pro Košík.cz a že se díky tomu s tak skvělými produkty budou moci seznámit i další české domácnosti,“ říká Jakub Šulta, CEO Kosik.cz.

du

Dušan Mrozek, zakladatel Delmartu

Zakladatel konceptu Delmart Dušan Mrozek ke spolupráci dodává:

„Naším cílem bylo vyjít vstříc zejména zákazníkům, kteří nebydlí v okolí našich prodejen, a mají tak ztíženou možnost nákupu. Spolupráci s Kosik.cz považujeme za skvělé propojení znalostí v oblasti online prodeje a nabídky kvalitních potravinových produktů. Nyní plánujeme na Kosik.cz postupné zařazení veškerého našeho sortimentu a do budoucna zvážíme i případné další prohloubení spolupráce.“

Online nabídku zboží Delmart najdete zde.

delmart11

Sortiment značky Delmart na Kosik.cz

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Český Creative Dock spustil startup Kontakto, chytrou aplikaci na správu firemních kontaktů

Nela VítováNela Vítová

ikontakto

Projekt Kontakto

0Zobrazit komentáře

Creative Dock se chystá začátkem léta spustit novou aplikaci Kontakto, která bude mít za úkol firmám usnadnit správu, sdílení a využití kontaktů. Nový startup firma vyvíjí v rámci dceřinné společnosti Creative Ventures, která zastřešuje veškeré vlastní projekty Creative Docku.

Aplikace funguje na principu sbírání dat z emailové komunikace, jejich třídění a ukládání do databáze. Nasbíraná data poté doplňuje také o informace z veřejně dostupných online zdrojů, analyzuje a na základě toho je schopna najít například i nové obchodní partnery.

07E3E1A4-A4C5-4D83-A038-475EDDB07B7F

Přečtěte si takéApple začne nabízet předplatné novin a časopisů za jednorázovou měsíční cenuApple začne nabízet předplatné novin a časopisů za jednorázovou měsíční cenu

„Aplikace Kontakto by měla sloužit jako ultimátní firemní databáze, kde najdete všechny lidi, se kterými kdy byla firma v kontaktu. Ke každému z nich se navíc automaticky doplní profil z veřejně dostupných online zdrojů. Kontakto tak má velký potenciál v oblasti business developmentu, projektového řízení a třeba i HR,” vysvětluje vedoucí projektu Pavel Zábrodský.

Také dodává, že za důležitý rys považují tvůrci snadnou práci s aplikací. „Musí být intuitivní a přirozeně spolupracovat se službami, které už naši zákazníci používají. To bude další z jejích výhod.“ Kontakto funguje obecně na podobném principu jako například služby typu Hunter či ClearBit, ty byly zdarma a později začaly obrovskou databázi nabízet v placených plánech.

office

Tzv. textový mining a automatizační procesy jsou hlavní metody, které Kontakto využívá pro sběr a evidování kontaktů. Za jejich tvorbou stojí v Creative Docku tým BigData.

„Základem je třídění informací, aby aplikace poskytovala relevantní data. Z profilu lidí v Kontakto se dozvíte, kde a na jaké pozici člověk pracuje, co je jeho profesní doménou, s kým a kvůli čemu už s vaší firmou přišel do styku nebo dokonce na jakých externích akcích jste se mohli potkat,“ komentuje vedoucí týmu BigData, Aleš Machander.

Kontakto však nebude fungovat pouze jako samostatná mobilní aplikace, bude zde také možnost ji integrovat do webových prohlížečů a CRM řešení. Nyní je ve fázi MVP (Minimum Viable Product) a je uživatelsky testováno. Prodávat by se mělo začít začátkem léta.

O Creative Ventures

Společnost Creative Ventures vznikla jako inkubátor startupů Creative Docku, které nejsou vyvíjeny na zakázku pro jiné firmy. Ve svém portfoliu má především služby fungující na jednoduché online platformě jako například Zonky, Sečteno, Single Case nebo KupNajisto (dnes Lymet) nebo půjčovnu aut mezi lidmi HoppyGo.