Český prémiový supermarket Delmart začíná prodávat své potraviny přes internet
Už přibližně čtyři roky funguje na českém trhu supermarket s prémiovými potraviny Delmart, založený bývalým předsedou představenstva české pobočky řetězce Marks & Spencer Dušanem Mrozkem. Koncept, který se až doteď zaměřoval na prodej v pěti kamenných prodejnách spojených s bistrem v lokalitách OC Quadrio na Národní třídě, OC Atrium Flora u výstupu metra Anděl, v pasáži Millenium naproti Masarykově nádraží a v Čestlicích, nyní nově míří i do internetových vod.
Svůj sortiment totiž Delmart začne nabízet na eshopu potravinami Kosik.cz, do kterého loni vstoupila investiční skupina Mall Group. Ta má mimo jiné ve svém portfoliu také e-shopy Mall.cz, CZC.cz nebo Vivantis.
Delmart pak na Kosik.cz konkrétně začíná nabízet sortiment čerstvých i trvanlivých výrobků, jako uzeniny, sýry, delikatesy, víno, hotová jídla nebo sladké a slané pochutiny.
“DELMART je synonymum pro zdravé a kvalitní potraviny s perfektním složením a férovou cenou, která je dostupná pro každého. Existuje zde málo supermarketů, které pod jednou střechou dokáží nabídnout tak zajímavé a netradiční produkty od malých evropských dodavatelů se staletou tradicí a které se v přístupu k potravinám shodují s filosofií Košíku. Jsme neskutečně rádi, že se DELMART rozhodl právě pro Košík.cz a že se díky tomu s tak skvělými produkty budou moci seznámit i další české domácnosti,” říká Jakub Šulta, CEO Kosik.cz.
Zakladatel konceptu Delmart Dušan Mrozek ke spolupráci dodává:
„Naším cílem bylo vyjít vstříc zejména zákazníkům, kteří nebydlí v okolí našich prodejen, a mají tak ztíženou možnost nákupu. Spolupráci s Kosik.cz považujeme za skvělé propojení znalostí v oblasti online prodeje a nabídky kvalitních potravinových produktů. Nyní plánujeme na Kosik.cz postupné zařazení veškerého našeho sortimentu a do budoucna zvážíme i případné další prohloubení spolupráce.“
Online nabídku zboží Delmart najdete zde.