Český provozovatel kontaktních center Daktela vyrůstá z malé rodinné firmy. Loni utržil 250 milionů
Společnost Daktela Richarda Baara a Davida Hájka patří mezi největší středoevropské hráče nabízející obsluhu firemních kontaktních center a za loňský rok hlásí rekordní výsledky. Její obrat dosáhl na 253 milionů korun, což je meziročně o třetinu víc, a zisk před zdaněním, úroky a odpisy (EBITDA) vzrostl na 74 milionů korun. Podle Baara a Hájka tak úspěšně pokračovala transformace malého rodinného podniku v nadnárodní korporaci s více než 110 zaměstnanci.
Daktela, která původně vznikla coby společnost instalující digitální ústředny a na budování kontaktních center se zaměřila později, má aktuálně více než 900 klientů včetně firem jako Rohlík, Mall, Notino nebo Solitea. Svým zákazníkům nabízí vlastní komunikační software, k němuž dodává i hlasové a SMS služby v rámci celé Evropy a několika dalších zemích.
„Loni jsme zaznamenali nárůst počtu hovorů o více než 30 procent, komunikace v rámci chatu o 18 procent a ve srovnání s rokem 2020 došlo také k nárůstu počtu hovorových licencí Daktela o celých 35 procent, a to jak díky novým zákazníkům, tak v souvislosti s růstem počtu licencí v rámci systému Chytrá karanténa, největšího kontaktního centra v ČR,“ popisuje Richard Baar z pozice ředitele firmy.