Český startup Foxentry opravuje překlepy v adresách a e-mailech. Nově to umí i zpětně a míří do Polska
Čtyři lidi ze sta během vyplňování svých údajů, jako jsou jméno, e-mail nebo telefon, udělají překlep. V případě adresy je jich ještě mnohem víc. Když se takové chyby udělají při nákupu v e-shopu, je pro internetový obchod těžší se zákazníkem komunikovat a ztěžovat to může i doručení zboží. Vymýtit překlepy v důležitých údajích se snaží český startup Foxentry, který lidem už při vyplňování našeptává adresu nebo automaticky ověřuje další kontaktní údaje.
Aktuálně Foxentry využívá již přes 1 800 firem, mezi nimiž jsou jména jako lékárny Benu, kde snížilo chyby v e-mailech o 94 %, Mall, Zoot, Sconto nebo Dedoles, a teď společnost přichází s několika zásadními novinkami. Dosud nástroj nabízel úpravu nebo ověřování dat jen v reálném čase, tedy přímo při vyplňování textových polí. Nově mají klienti firmy možnost využít službu také zpětně v již existujících databázích.
„Nabídneme tuto službu firmám, které mají třeba již staré zákaznické databáze a chtějí si je dát do pořádku. Zajímavé je to také pro firmy, jež mají hodně prodejen, na kterých se zákazníci registrují sami. I tam často dochází k mnoha překlepům a chybám,“ popisuje pro CzechCrunch zakladatel Foxentry Pavel Hrdlička.
Nástroj pro zpětnou opravu dat tak po nahrání databáze přes excelový formát automaticky opraví například adresu zákazníka a upozorní na další potenciální problémy, ověří a opraví e-maily nebo telefonní čísla či v případě byznys partnerů doplní desítky různých firemních údajů a byznysových ukazatelů.
„Naše vize je taková, že chceme návštěvníka na webu co nejméně omezovat a spíš údaje opravovat, aniž by si toho všiml. Stále je pro nás jednou z hlavních priorit to, abychom co nejvíce urychlili vyplnění formuláře,“ říká Hrdlička, který se svou firmou zároveň vstupuje na další zahraniční trhy. Expanzi označuje jako hlavní prioritu i z toho důvodu, že velká část klientů Foxentry nepůsobí jen v České republice či na Slovensku.
Zahraniční kroky nyní směřují do Polska, kam pražský startup vstupuje se samostatnou webovou mutací i lokální zákaznickou podporou. Aktuálně implementaci této verze firma řeší například s Mallem nebo s online parfumerií Elnino. Paralelně k tomu vstupuje také do Slovinska a Estonska a novinkou také je, že část služeb, konkrétně validace e-mailů a telefonů, bude fungovat globálně.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.