Český startup Brunio, který nabízí prémiové jídlo pro psy, chce na Fundlift.cz získat 4 miliony Kč
Zkvalitňování života nejlepších přátel člověka, tedy psů, je stále více v módě. Důležitou součástí celého trendu je kromě dostatku pohybu i kvalitní výživa, která je u pejskařů stále oblíbenější. I díky tomu může už třetí rokem v Praze fungovat startup Brunio, který navíc nyní vstupuje na investiční crowdfunding platformu Fundlift.cz.
Brunio pod svou značkou nabízí vařené psí pokrmy z pěti druhů masa a nespočtu dalších přísad, které slouží jako zdravější a čerstvější alternativa k běžným granulím. Rozvoz je po Praze zdarma a kromě toho jsou k dispozici i individuální dietní varianty či doplňkové produkty jako lososové sušenky.
Business model je postaven na stálých zákaznících, respektive týdenních, měsíčních a půlročních stravovacích plánech. Pokud však psovi chutnat nebude, může zákazník do tří dnů objednávku stornovat a zbylé zásoby vrátit.
Tým v čele se zakladatelkou Petrou Stoklasovou, která nám už v říjnu poskytla rozsáhlý rozhovor, bude na Fundliftu od investorů žádat celkově 4 miliony korun výměnou za čtyřleté konvertibilní investiční certifikáty s úrokem 10 % p.a. Minimální výše investice je stanovena na 5000 Kč, příležitost tedy mají i menší investoři.
„Spotřeba čerstvé a vařené stravy pro psy ve vyspělých ekonomikách světa významně roste tak, jak se mění soudobé demografické trendy. Mnoho zákazníků s velkou kupní silou, ať již starších nebo naopak millenials, kteří odkládají rozhodnutí založit rodinu, vynakládá na domácí mazlíčky stále rostoucí objemy peněžních prostředků, především v oblasti premium a super-premium produktů. Jsme přesvědčeni, že Brunio, jako jedna z prvních značek ve střední Evropě, která se v tomto segmentu profiluje, významně poroste,“ uvedla Andrea Lauren, zakladatelka Fundlift.
Brunio začalo pod dřívějším názvem HealthForDog fungovat už na jaře roku 2014. Inspirace pro tento projekt pocházela z podobné služby fungující v USA, kterou zde Petra Stoklasová vyzkoušela při studiích.
Vybrané peníze se chystá použít na marketing, respektive vybudování lovebrandu mezi pejskaři, ale i na rozšíření po produktové stránce. Už nyní se tak chystají krmiva pro štěňata, starší psy i kočky. Jak už během našeho rozhovoru zakladatelka řekla, v plánu je i zahraniční expanze do měst v Německu, Rakousku či Maďarsku.
Kampaň na Fundlift najdete zde.