Český analytický startup MonkeyData získává další investici ve výši desítek milionů korun
Ostravský analytický startup MonkeyData, který pomáhá zpracovávat data dnes již takřka 2000 e-commerce zákazníků, se posunuje na další úroveň a odhaduje svoji novou valuaci na 150 až 200 milionů korun. To vše nejen kvůli růstu obratu, ale především díky již druhé investici Vladimíra Schmalze, bývalého manažera z ČEZu, který podruhé do ostravského startupu investoval vyšší stovky tisíc dolarů.
První podobnou částku do projektu vložil již loni, a to prostřednictvím svého investičního fondu Solotron. Za to mu nyní patří 23% podíl v celé společnosti. Její CEO a zakladatel, Jan Laštůvka, tak nadále zůstává s majoritním podílem ve výši 45,28 %.
Startup se navíc mimo jiné chystá i na expanzi mimo hranice Česka – konkrétně uvažuje o americkém Texasu, kde by měla sídlit část obchodního a marketingového týmu. Hlavní vývoj ovšem stále zůstává v České republice. Zároveň to bude sloužit jako jakási příprava pro první mezinárodní investiční kolo, které se chystá v průběhu příštího roku.