Čím jsme si prošli při rebrandingu, kolik stál a na co si dát pozor? Rady dává Zima z MeguMethod

Někdejší vývojářské studio Synetech po osmi letech cítilo, že ho brzdí vlastní název. Rebranding nebyl jednoduchý, popisuje spoluzakladatel Vratislav Zima.

Vratislav ZimaVratislav Zima

vratislav-zimaCC+

Foto: Synetech

Vratislav Zima ze Synetechu, dnes již MeguMethod

České studio Synetech vzniklo v roce 2014 a do loňského listopadu svých třicet aplikací dostalo na šedesát trhů po světě, kde si připsalo tři a půl milionu uživatelů. Ale chtělo expandovat, začít v Německu a stát se přední evropskou vývojářskou firmou, přitom cítilo, že jeho původní název by ho v tomto plánu brzdil. Proto se rozhodlo ho změnit. V textu spoluzakladatele Vratislava Zimy se dozvíte, jak našlo nové jméno MeguMethod i kolik to celé stálo peněz. A především jak náročné bylo reálně ho zavést.

Chcete číst dál?

Objevte svět CC+. Spojujeme a podporujeme příští generaci podnikatelů a všechny, kteří se chtějí aktivně rozvíjet a vzdělávat.

  • Databáze investorů a investic ze světa startupů
  • Exkluzivní výhody a slevy od našich partnerů
  • Slevy na eventy CC a jejich záznamy, uzavřené debaty
  • Extra obsah, komunitní setkávání a insiderské informace

Staň se členem CC+

Od 475 Kč / měsíc