Čím jsme si prošli při rebrandingu, kolik stál a na co si dát pozor? Rady dává Zima z MeguMethod
Někdejší vývojářské studio Synetech po osmi letech cítilo, že ho brzdí vlastní název. Rebranding nebyl jednoduchý, popisuje spoluzakladatel Vratislav Zima.
Vratislav Zima ze Synetechu, dnes již MeguMethod
České studio Synetech vzniklo v roce 2014 a do loňského listopadu svých třicet aplikací dostalo na šedesát trhů po světě, kde si připsalo tři a půl milionu uživatelů. Ale chtělo expandovat, začít v Německu a stát se přední evropskou vývojářskou firmou, přitom cítilo, že jeho původní název by ho v tomto plánu brzdil. Proto se rozhodlo ho změnit. V textu spoluzakladatele Vratislava Zimy se dozvíte, jak našlo nové jméno MeguMethod i kolik to celé stálo peněz. A především jak náročné bylo reálně ho zavést.
Chcete číst dál?
Objevte svět CC+. Spojujeme a podporujeme příští generaci podnikatelů a všechny, kteří se chtějí aktivně rozvíjet a vzdělávat.
- Databáze investorů a investic ze světa startupů
- Exkluzivní výhody a slevy od našich partnerů
- Slevy na eventy CC a jejich záznamy, uzavřené debaty
- Extra obsah, komunitní setkávání a insiderské informace
Od 475 Kč / měsíc
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.