Čím jsme si prošli při rebrandingu, kolik stál a na co si dát pozor? Rady dává Zima z MeguMethod
Někdejší vývojářské studio Synetech po osmi letech cítilo, že ho brzdí vlastní název. Rebranding nebyl jednoduchý, popisuje spoluzakladatel Vratislav Zima.
České studio Synetech vzniklo v roce 2014 a do loňského listopadu svých třicet aplikací dostalo na šedesát trhů po světě, kde si připsalo tři a půl milionu uživatelů. Ale chtělo expandovat, začít v Německu a stát se přední evropskou vývojářskou firmou, přitom cítilo, že jeho původní název by ho v tomto plánu brzdil. Proto se rozhodlo ho změnit. V textu spoluzakladatele Vratislava Zimy se dozvíte, jak našlo nové jméno MeguMethod i kolik to celé stálo peněz. A především jak náročné bylo reálně ho zavést.
Chcete číst dál?
Pro přístup k tomuto článku se musíte přihlásit do vašeho CzechCrunch účtu, který má aktivní předplatné CC+.
Nákup nového předplatného není aktuálně k dispozici.






Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.