Co stojí za úspěchem největších hráčů české e-commerce? Šenkypl, Eliášová či Bena sdíleli své zkušenosti

Nedělejte zbytečné chyby. Pusťte si záznam eventu Očima úspěšných a učte se od těch nejlepších v oblasti e-commerce.

Ondřej HolzmanOndřej Holzman

Jak si prověřuje a vybírá Tomáš Havryluk lidi do svého týmu? Jaké byly první kroky Dušana Šenkypla při záchraně Grouponu? Co byste měli podle Eriky Eliášové udělat, pokud chcete vytvořit e-shop se svým srdcovým zbožím? Jak se hodlá podle Petra Beny Alza poprat s novou konkurencí na trhu? To vše a mnohé další zaznělo na eventu CzechCrunche s názvem Očima úspěšných z oblasti o e-commerce, který navazoval na speciál 100 největších e-shopů v Česku. A vy se už nyní můžete podívat na jeho záznam.

Chcete číst dál?

Pro přístup k tomuto článku se musíte přihlásit do vašeho CzechCrunch účtu, který má aktivní předplatné CC+.

Přihlásit se

Nákup nového předplatného není aktuálně k dispozici.