Crowdfunding portál Fundlift.cz po překročení 150 milionů Kč v investicích spustil nový web

fundlift
0Zobrazit komentáře

Dosud jediná equity crowdfunding platforma v Česku Fundlift.cz, spadající pod finanční skupinu Roklen, si od svého vzniku v roce 2016 získala zájem spousty investorů, samotných firem, ale i jednotlivců, kteří se mohou zaregistrovat a po schválení investovat i nižší tisíce korun do již rozběhlých firem, a to výměnou za podíl v nich, případně za investiční certifikát.

Fundlift.cz tak nedávno přesáhl již 150 milionů korun v proinvestovaných projektech, ze kterých po svém 5% poplatku získal zhruba 7,5 milionu korun. Jen dvě poslední úspěšně zafinancované kampaně získaly po 8 milionech. Souběžně s tím během včerejšího dne spustil Fundlift také nový přehlednější web.

canva

Přečtěte si takéOnline grafický nástroj Canva se zařadil s investicí 40 milionů dolarů mezi miliardové startupyOnline grafický nástroj Canva se zařadil s investicí 40 milionů dolarů mezi miliardové startupy

Aktualizovaná podoba webu se snaží více přiblížit to, jak vlastně Fundlift funguje a jaké typy projektů na platformě představuje. V aktuální kampani se nabízí investorům možnost vstoupit do projektu Mladý kokos, který si dal původně za cíl vybrat 5 milionů korun. Po jejich dosažení byla ovšem kampaň navýšena na 8,5 milionu, ze kterých je vybráno již 5 850 000 Kč.

fundliftweb

Naopak nedávno byla jedna z kampaní Fundliftu ukončena dříve. Konkrétně u startupu Malá pokladna, který tvoří jednoduchou mobilní aplikaci pro elektronickou evidenci tržeb. Z původního cíle 2 milionů korun se vybralo 690 tisíc, když byla 3. a 4. vlna EET odsunuta na neurčito a startup tak již nepotřeboval finance na akvizici nových zákazníků. I tak je ovšem v průměru 90 % všech kampaní na Fundliftu úspěšných.