Do Česka přijde oblíbený americký fast food Popeyes. Bude konkurovat KFC i McDonald’s
Do McDonald's na Big Mac, do KFC na pálivé stripsy, do Burger Kingu na Whopper... A do Popeyes na tradiční lousianské smažené kuře.
Do Česka míří jeden z oblíbených amerických řetězců s rychlým občerstvením Popeyes, který tady doplní známou silnou trojku. Na poměry tuzemského fastfoodového trhu se jedná o poměrně zásadní věc – zámořské podniky tohoto typu sem totiž v žádném velkém tempu neproudí.
Popeyes nemá tak bohatou historii jako McDonald’s, KFC nebo Burger King, minimálně ve Spojených státech ale patří k těm úspěšnějším. Svědčí o tom i jeho tržby, které se loni zvedly o 400 milionů dolarů na zhruba 5,5 miliardy dolarů (128 miliard korun), s čímž souvisí i navyšování počtu poboček, kterých má být po celém světě téměř 3900. Většina z nich jsou franšízy – a právě v tomto duchu se Popeyes dostane i do Česka.
Řetězec s rychlým občerstvením, který nabízí zpravidla smažené kuřecí pochoutky inspirované chutěmi a tradicemi amerického státu Louisana, plánuje na českém trhu otevřít několik restaurací. Mělo by se tak stát v průběhu příštího roku, zatím ale není známo, o kolik poboček půjde, respektive v jakých městech se objeví. Dá se ovšem předpokládat sortiment, se kterým Popeyes do Česka zamíří.
I když je fastfoodový řetězec s detektivní postavou Gena Hackmana z filmu Francouzská spojka v logu známý hlavně pro své smažené kuřecí kousky, které servíruje v sendvičích i samostatně, nabízí i klasické hranolky, bramborovou kaši, saláty nebo obalované sušenky. Samozřejmým doplňkem jsou slazené nápoje. Patrně si tak nejvíce bude konkurovat s KFC, které nabízí podobný sortiment, avšak s jinými chutěmi.