Do Prahy zavítala slavná NHL a na ledě se honili žralok s predátorem. Češi vytvořili inovativní reklamu
Zatímco fanoušci v O2 areně koukali na prázdnou ledovou plochu, diváci u obrazovek sledovali díky rozšířené realitě unikátní show.
Velkou sportovní událost v Praze v podobě zahajovacích zápasů slavné zámořské hokejové soutěže NHL doplnila unikátní reklama, která zatím v Evropě nebyla k vidění. Zatímco diváci v pátek večer čekali, až na prázdnou ledovou plochu vyjedou hokejisté San Jose Sharks a Nashville Predators, v televizních obrazovkách se na ledě děly věci. Zábavnou honičku na ní díky nejmodernějším technologiím předvedli obří žralok s predátorem, maskoti jednotlivých týmů. Středem pozornosti byly také dva vozy Škoda zvané Sharyaq a Prediaq, upravené speciálně pro tuto příležitost.
Když vyjede NHL do Evropy, je to velká sláva. Do Prahy se kanadsko-americká hokejová liga, kde hrají ti nejlepší z nejlepších, vrátila po několika letech a zájem o dva zápasy mezi Sharks a Predators měli jak fanoušci, tak pochopitelně i sponzoři. Velmi sledovanou událost NHL Global Series využila k originální propagaci svých vozů Škoda Auto, která se v hokeji dlouhodobě angažuje a tentokrát vsadila na úplnou novinku. Ve spolupráci agenturou Go4Gold místo klasického reklamního spotu odvysílala spot, který nakombinoval skutečnou realitou s tou virtuální.
Výsledkem bylo, že na ledovou plochu O2 areny nejprve na obrazovkách vyjely dva speciální vozy Škodovky upravené v duchu obou amerických týmů. Převážně žlutý pojízdný maskot Predátorů z Nashvillu s názvem Prediaq vychází z SUV modelu Škoda Kodiaq. Za Žraloky ze San Jose zase na čtyřech kolech vyjel černo-modrý Sharyaq v podobě elektromobilu Škoda Enyaq iV. Mladoboleslavská automobilka chtěla mimo jiné ukázat kontrast mezi čistě elektrickým a konvenčním pohonem a vedle barevných polepů a speciálních 3D prvků, které autům přidaly ploutve či ocas, je představila i v netradiční reklamě.
„Je to unikátní projekt v kontextu celé Evropy, nic podobného se tady dosud nerealizovalo. Díky této technologii mohou značky přinášet fanouškům v rámci svého partnerství zcela jedinečné zážitky, díky kterým bude možné diváka vtáhnout do děje tak jako nikdy dřív,“ popisuje originální aktivaci automobilky kreativní ředitel Go4Gold Tadeáš Drahorád. Stejně jako mnozí další před pár měsíci sledoval, když podobnou reklamu vypustila právě při zápase NHL společnost Chipotle. Když se naskytla příležitost udělat takové představení poprvé i v Česku, hned se jí chytil.