Domácí stolování jako v letadle. British Airways začínají prodávat své prémiové palubní nádobí i cateringový vozík
Když letíte v ekonomické třídě, zpravidla dostanete jídlo v obyčejných plastových nádobkách, které svůj účel sice splní, ale působí poměrně lacině. Pokud ovšem využijete dražších kategorií a dáte přednost business class nebo první třídě, tam už vám může být naservírován vcelku slušný gastronomický zážitek. Nejen z pohledu samotných pokrmů, ale i nádobí.
Právě na talíře, mističky, košíčky, příbory, podtácky a další vybavení se nyní zaměřila britská letecká společnost British Airways, která má v plánu podpořit svůj pandemií silně zasažený byznys prodejem těchto doplňků přímo do vaší domácnosti. Novou nabídkou chce lidem zároveň zprostředkovat pocit, že se i během domácího oběda nebo večeře mohou „cítit jako v letadle“.
Na oficiálním webu aerolinky si tak můžete za několik liber objednat jak porcelánové nádobí pro servírování jídla (včetně košíčků na pečivo, mističek na máslo, nádoby pro omáčku a příborů), tak i třeba skleničky na šampaňské, malé ručníky na umývání rukou nebo domácí nazouváky. Zkrátka téměř vše, co je standardem služby Club World, respektive byznysové třídy British Airways.
„Pro zájemce jde o příležitost, jak přenést kouzlo z létání s British Airways přímo do svých domovů. Víme, že tyto speciální předměty zaujmou, a jsme nadšeni z toho, že lidem můžeme před vánočními svátky zprostředkovat zážitek, na který si během tohoto náročného roku budou pamatovat,“ dodává k unikátní nabídce ředitelka brandu British Airways Carolina Martinoli.
Pro ty největší fajnšmekry je v sortimentu nabízen i vozík z vyřazených Boeingů 747, pomocí kterého se palubní catering standardně rozváží. Ten stojí 250 liber, tedy v přepočtu zhruba 7 300 korun. Obecně pak to nejkvalitnější nádobí z edice William Edwards stojí v rozmezí od 15 do 50 liber (430 až 1 500 korun), přičemž lze sehnat i cenově dostupnější doplňky.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch JobsBritish Airways to udělaly patrně s jasným cílem: alespoň částečně zachránit svůj byznys, který pod náporem opatření spojených s pandemií velmi trpí. Globálně se v leteckém průmyslu očekávají ztráty více než 300 miliard dolarů a některé menší letecké společnosti budou mít co dělat, aby to přežily v dobré kondici. S trochou nadsázky řečeno ale mají více času vymýšlet nové kreativní akce.
Britský dopravce totiž není jediný, který využil nelichotivé období k novým nápadům. Není tomu tak dávno, co jsme psali také o aerolince Singapore Airlines, která využila svou odstavenou flotilu letadel, aby z nich udělala dočasné restaurace s typickou palubní stranou. Zájem na sebe nenechal dlouho čekat a hned 30 minut po spuštění předobjednávek hlásila singapurská letecká společnost vyprodaná místa.