Doplňky k mobilům z Budějovic hlásí třetinový růst. Pomáhá jim, že se telefony prodávají bez nabíječek
Fixed.Zone hlásí meziroční růst tržeb z 250 na 315 milionů korun a o čtvrtinu víc prodaného příslušenství. Pokračuje také ve vývoji vlastních produktů.
Jejich plány vůbec nejsou malé. Fixed.Zone by se prý jednou mohl stát evropským lídrem ve vývoji, výrobě a prodeji příslušenství k mobilům a dalším zařízením. A přestože to zní z úst generálního ředitele Jana Moravce jako velký sen, firma se k němu každý rok o několik desítek procent přibližuje. Teď hlásí nárůst obratu za rok 2021 v porovnání s tím předchozím rovnou o třetinu. Vytáhla ho na 315 milionů korun.
Fixed.Zone prodal celkem 1,76 milionu kusů příslušenství, což znamená čtvrtinový meziroční nárůst. A ono příslušenství je tu hodně široká kategorie: vyrábí ho k mobilním telefonům, tabletům, různým gadgetům nebo nositelné elektronice. Lidé tu hledají hlavně nabíječky, včetně těch bezdrátových, nebo i celé stanice, které nabíjejí například telefony, sluchátka i hodinky najednou.
„Pokračujeme ve vlastním vývoji a vytváření vlastního designu,“ slibuje Moravec. Když se ke konci loňska českobudějovická firma ze svých výsledků radovala s tím, že významně roste, dodala k tomu, že produkce pod vlastní značkou Fixed už tvoří dvě třetiny celkového obratu firmy. Toto číslo se má s plánovaným novým sortimentem dál zvyšovat. Letošek se podle Moravce navíc má stát obdobím mnoha příležitostí.