E-commerce

folprecht-balikobot2

V Česku budou příští rok tisíce výdejních boxů. Balíkobot je chce propojit, aby do nich mohli zásilky posílat všichni

Při nákupu v e-shopech si již mnoho z nás zvyklo, že místo doručení až domů si raději vybereme výdejní box, kde si můžeme zásilku…

lupinski-nd

Rekordní růst, digitalizace gastra i změna nákupního chování. Pohled NetDirectu na dopady covidu na českou e-commerce

I přes nespočet problémů, které muselo Česko i svět v roce 2020 překonávat, se letos extrémním způsobem daří celému segmentu e-commerce. Nákupy na internetu…

onemenu-kratky-pohlreich-treslin

Storyous spojuje síly se Zdeňkem Pohlreichem a dalšími. Spouští rozvoz jídel, který má být férovější k restauracím

Česká gastronomická scéna prochází náročným obdobím. Jediná možnost, jak se mohou aktuálně restaurace udržet v chodu, je provozovat výdejní okénko nebo vozit jídlo zákazníkům…

finsterle-lekarna-czRozhovor

Zaveďme konečně distanční výdej léků na recept, vyzývá zakladatel Lékárna.cz. Když bude vůle, může být do půl roku

Jízda jako na nepředvídatelné horské dráze. Těmito slovy začíná popisovat vývoj letošního roku Vladimír Finsterle, zakladatel a majitel nejstarší internetové lékárny u nás –…

ceskaposta

Česká pošta před vánoční špičkou rozšiřuje síť Balíkoven. Se Sazkou v listopadu otevře 1 500 výdejen balíků

Česká pošta před největším náporem souvisejícím s vánoční špičkou otevře 1 500 nových externích výdejen balíků, které umožňují vyzvednutí zásilek i mimo klasické pobočky.…

daniel-mares-min

Spojení In Time a Uloženky završeno. Pod dohledem Kellnera, Křetínského a Havrlanta vzniká logistická služba WeDo

Na českém trhu odstartovala nová logistická značka WeDo, která se stává nástupcem v tuzemsku již dlouhodobě působících společností In Time a Uloženka. Ukončuje se…

kosik-cz-kuryr

Košík.cz v aplikaci ukáže, kde se nachází kurýr s nákupem. Čas doručení chce zpřesnit do 20minutového okna

Kurýr měl přijet mezi 16. a 17. hodinou, je čtvrt na pět a vy nevíte, jestli přijede za minutu, nebo třeba až za půl…

martin-petr-kasa2

Pilulka vstoupila na burzu ve velkém stylu. Nabrala přes 300 milionů korun a akcie po startu vyrostly až o 30 procent

Na dnešní devátou hodinu ranní budou v Pilulce jistě vzpomínat v dobrém. Rychle rostoucí lékárenská skupina, která svůj byznys staví na efektivním propojení online…

zoot

Do Alzy už můžeme i pro oblečení. Největší český e-shop otevírá módní tržiště a mezi prvními na něm vítá Zoot

Jednička tuzemského e-commerce trhu přichází v blížící se předvánoční sezóně se zásadní novinkou. Alza nově vstupuje také do módního segmentu a na své platformě…

miroslav-udan2a

E-commerce roste a doba nahrává velkým hráčům. Shoptet, Heureka a Shopsys popisují, jak se promění nakupování online

Česká e-commerce zažívá jeden z nejneobvyklejších roků. Hned během prvního letošního kvartálu, který e-shopy obecně věnují „uklízení“ procesů či vylepšování systémů po vánoční sezóně,…

luigis-box

Slovenský Luigi’s Box vyvíjí našeptávač pro e-shopy a rychle roste. Příští rok chce v tržbách atakovat 70 milionů korun

Lidé běžně brouzdají po internetu a e-shopech, v mnoha případech však jde – podobně jako v kamenných obchodech – o pouhé dívání se bez…

cupr-rohlik

Rohlík začíná prodávat krájené šunky a sýry. Nabídne recyklovatelné balení a zbavuje se i papírových účtenek

Čerstvě nakrájené šunky, salámy a sýry. I to si nově mohou objednat zákazníci v největším tuzemském online supermarketu, který otevírá vlastní nářezové centrum. Rohlik.cz…

spak

Z Chrudimi do Evropy. Skupina Vivantis ukázala rekordní výsledky, poprvé v historii pokořila miliardový obrat

Z Chrudimi do celé Evropy. Tak zní jedno z marketingových hesel českého e-shopu Vivantis, který spadá pod e-commerce skupinu Mall Group, a minimálně na…

vtex-foundersInsider

Česko přichází dobýt brazilský jednorožec VTEX. Do pár let chce být se svým e-commerce řešením lídrem trhu

E-commerce roste jako z vody. Klasičtí obchodníci hledají na internetu nové prodejní kanály a prorazit online se stále více snaží i další projekty. Jen…

freshlabels-min

Jak dát prodanému zboží další smysl. Ve Freshlabels začínají vykupovat oblečení a otevřou second-hand

Čtrnáctiletý prodejce módy a doplňků Freshlabels, jenž se v nabídce zaměřuje na výběrové designové a kvalitní značky, svou pozornost v posledních letech stále více…