E-shop Trenýrkárna.cz investuje do české výrobkyně menstruačních kalíšků a kalhotek
Majitelka značky Maluna.cz Ilona Bittnerová spojuje síly s Ruslanem Skopalem a Adamem Rožánkem, kteří stojí za Trenýrkárnou, Styx a Nedeto.
Ilona Bittnerová již v roce 2006 jako vůbec první v republice začala prodávat menstruační kalíšky, s postupným růstem byznysu a rozšířením sortimentu například i o menstruační kalhotky založila e-shop Maluna.cz. A právě v něm si koupili podíl ve výši pět procent další e-commerce podnikatelé Ruslan Skopal a Adam Rožánek, kteří stojí za e-shopem Trenýrkárna.cz a značkami spodního prádla Styx a Nedeto.
Cenu transakce ani jedna ze stran nekomentuje. Samotná skupina kolem Trenýrkárny přitom loni utržila 200 milionů korun, navíc do ní investovalo SPM zakladatelů herního studia Bohemia Interactive. Na druhé straně e-shop Maluna v minulém roce dosáhl obratu ve výši 40 milionů korun, hodnota pětiprocentního podílu se tak podle odhadu CzechCrunche mohla pohybovat v jednotkách milionů korun.
„Loňský rok jsem oslavila čtyřicítku a Maluna.cz jej uzavřela obratem čtyřicet milionů korun. Řekla jsem si, že mám splněno a je načase se rozhodnout, jak dál. Také jsem si po mnoha letech spolupráce se ženami přála nějaké muže do pracovního života. A přišlo setkání s Adamem Rožánkem a Ruslanem Skopalem, se kterými jsme si padli do oka a rychle se domluvili na úzké spolupráci a společném rozvoji,“ říká Bittnerová.
Jak doplňuje, díky novému propojení dostal v první fázi e-shop nový vzhled i funkčnost, dále chystá propracovanější věrnostní systém či zařazení nového sortimentu. Podle Ruslana Skopala pak ke vstupu do firmy Má Luna vedla dynamika segmentu a profitabilita e-shopu – ta se podle oficiální závěrky loni pohybovala na úrovni kolem jednoho milionu korun.