Fashion startup od Mitonu rebrandoval a hlásí 150 tisíc objednávek měsíčně
Přibližně před 2 roky představil jablonecký Miton, který stojí za úspěšnými projekty jako Slevomat nebo Rohlik.cz, nový fashion portál s názvem Domodi.cz, umožňující uživatelům prohlížet si módní kolekce oblečení ze stovek obchodů a následně si i vybrané kousky v případě zájmu koupit.
Česká verze portálu, která původně navazovala na stejnojmennou polskou verzi, působící na trhu už 4 roky, se nyní dočkává kvůli plánované expanzi na nové trhy rebrandingu a nově, společně s ostatními zahraničními variantami bude vystupovat pod názvem Glami (výjimkou je pouze již zmíněná polská verze, která bude i nadále fungovat pod brandem Domodi).
Služba jinak aktuálně měsíčně eviduje zhruba 10 milionů návštěv, které provedou zhruba 150 000 objednávek. Podle spoluzakladatele Glami, Tomáše Hodbodě, je pak cílem toto číslo minimálně zdvojnásobit.