Havryluk, Dvořáková nebo Krátký. Dnešní konference CzechCrunch Onlajn ukáže, jak se (pro)mění česká e-commerce

Michal PtáčekMichal Ptáček

cconlajn3b

Foto: CzechCrunch

Další online konference CzechCrunch Onlajn se zaměří na změny v české e-commerce

0Zobrazit komentáře

Rok 2020 se do historie zapíše velmi tučným písmem. Koronavirová pandemie po celém světě nevratně změnila zajeté pořádky, a to nejen v osobních životech nás všech, ale i v byznysu. Tisíce firem musely nedobrovolně ukončit činnost, tisíce před zavřením zachránilo otočení kormidla a změna byznys modelu. Jsou však i obory, které z nové doby profitují a prochází doslova mamutím růstem.

Jedním z nejlepších příkladů takového oboru je e-commerce, tedy internetové obchodování a vše s tím spojené. Online prodeje v posledních měsících zaznamenaly obrovský růst, se kterým dost možná nepočítali ani ti největší optimisté. Prodej zboží se v některých oborech kompletně přesunul do onlinového prostředí a firmy, které na to byly připraveny, nyní sklízí ovoce.

Právě o e-commerce a jejím vývoji do budoucna bude konference CzechCrunch Onlajn, která začíná již dnes od 17.00 a bude pro vás živě vysílána na czechcrunch.cz/onlajn nebo našem Facebooku. Těšit se můžete na špičky české e-commerce scény v čele se šéfy společností jako Alza, CZC.cz, Heureka, Shoptet, Zoot nebo Liftago. Kompletní harmonogram najdete zde.

Data, strategie, tržiště i promyšlená logistika

Co kupujeme, když jsme doma? Unikátní datový pohled na celou tuzemskou e-commerce scénu bude mít šéf českého cenového srovnávače Heureka Tomáš Braverman, který monitoruje nákupní zvyklosti napříč všemi internetovými obchody.

Právě e-shopy teď často zažívají překotný růst, který je potřeba financovat a také správně strategicky řídit. O tom budou hovořit Jitka Dvořáková, která šéfuje CZC, jakožto jedinému specialistovi na elektroniku v Česku, a také Jan Laštůvka ze startupu Lemonero, jenž nedávno nabral desítky milionů od Komerční banky a pomáhá e-shopům s financováním.

jitka-dvorakova31

Foto: Nguyen Lavin/CzechCrunch

Na konferenci CzechCrunch Onlajn vystoupí i Jitka Dvořáková, generální ředitelka CZC.cz

Internetové obchodování se ale stále více týká také restaurací a dalších gastropodniků, které se sice digitalizaci dlouho vyhýbaly, ale jelikož teď musely opět zavřít, nic jiného jim nezbývá. Šéf startupu Storyous Igor Třeslín bude hovořit o výzvách a příležitostech, které v online světě na celé gastro čekají.

Překotný růst v posledních měsících eviduje také Shoptet. Přední tuzemská platforma na tvorbu e-shopů je pochopitelně na koni, protože e-shopů teď v Česku vzniká ještě více a rychleji, než jsme byli zvyklí. Marketingový šéf Shoptetu Radek Hudák proto odhalí, jak se díky tomu česká e-commerce scéna promění a zda všechny e-shopy nakonec přežijí.

Ke společné debatě pak usednou Milan Polák, šéf módních e-shopů Zoot a Different, a Pavel Vopařil, který vede pro změnu internetový obchod s nábykem a bytovými doplňky. Hovořit budeme o velkém trendu v podobě tzv. marketplace, ale také o tom, jestli aktuální situace definitivně přiměla Čechy nakupovat módu i nábytek online.

Objednávka myšlenkou, doručení teleportem. To je dlouhodobý a ultimátní cíl největšího českého e-shopu a i o něm bude na CzechCrunch Onlajn řeč. Diskutovat o tom budou místopředseda představenstva Alzy Tomáš Havryluk a šéf Liftaga Ondřej Krátký, kteří společně pracují na takovém logistickém řešení, které už někdy nemusí mít od teleportu zase tak daleko.

Více informací a celý program naší živě vysílané konference najdete na webu CzechCrunch Onlajn. Začínáme již dnes, v úterý 3. listopadu od 17 hodin.

Partnery třetího CzechCrunch Onlajnu jsou největší online supermarket Rohlik.cz, největší platforma pro tvorbu e-shopů Shoptet a služba pro snazší financování e-shopů Lemonero.

onlajn3-partneri