Hezky udržitelně. Dolce & Gabbana dává sbohem zvířecím kožešinám, vsadí na ekologickou alternativu
Slavný módní dům Dolce & Gabbana se připojil k seznamu dalších fashion velikánů, kteří se zavázali k nepoužívání zvířecí kožešiny, a oznámil, že v budoucích kolekcích bude používat pouze udržitelnou „ekologickou alternativu” založenou na recyklovaných a recyklovatelných materiálech. Nejen o tom je nové vydání newsletteru CC Streets.
V newsletteru CC Streets vám během pěti minut nabídneme zásadní zprávy ze světa módy, hudby, umění a urban culture. Vyzdvihneme streetwearovou značku, která by neměla ujít vašemu radaru, ukážeme nápadité tenisky a doporučíme pár zajímavých, zpravidla rapových či R&B releasů na Spotify.
Aby vám naše další shrnutí zajímavých zpráv ze světa hudby, módy i pouliční kultury propříště neuniklo, přihlaste se k odběru newsletteru CC Streets zde.
***
Dolce & Gabbana dává sbohem zvířecí kožešině
Slavný módní dům se připojil k seznamu fashion velikánů, kteří se zavázali k nepoužívání zvířecí kožešiny, a oznámil, že v budoucích kolekcích bude používat pouze udržitelnou „ekologickou alternativu”.
Ve společném prohlášení se skupinou na ochranu práv zvířat Humane Society International italská značka uvedla, že kožešinu přestane používat postupně během letošního roku, bude však i nadále spolupracovat s „mistry kožešníky“ na vytvoření „ekologické umělé kožešiny, která využívá recyklované a recyklovatelné materiály“.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch Jobs-
„Dolce & Gabbana pracuje na udržitelnější budoucnosti, která nemůže uvažovat o používání zvířecích kožešin,“ uvedl Fedele Usai, muž odpovědný za komunikaci a marketing skupiny, a dodal: „Celý módní systém hraje významnou roli v oblasti společenské odpovědnosti, kterou je třeba podporovat a propagovat.“
Zvýšený důraz na udržitelnost není ve světové módě žádnou výjimkou a nové metody výroby zkouší řada značek včetně Adidasu nebo Nike. V Česku například působí značka Nilmore, která koketuje s takzvaným cirkulárním oblečením – ze starých kusů dělá nové.
– Bulletin ⚡
? LEGO vydává Thorovo kladivo: LEGO si osvojilo nejmocnější zbraň ve vesmíru. Od 1. března začne za 3 200 korun prodávat stavebnici s magickým kladivem superhrdiny Thora, které si složíte z téměř tisícovky kostiček.
? Pozůstalost Kobeho Bryanta chystá velké věci: Pozůstalost po slavném basketbalistovi Kobem Bryantovi, který předloni zahynul při pádu helikoptéry, chce vstoupit do metaverza. Podle patentových podkladů chystá digitální sběratelské předměty i avatary.
? A$AP Rocky a $NOT vzdávají hold Virgilu Ablohovi: Američtí rappeři A$AP Rocky, který mimo jiné čeká dítě s Rihannou, a $NOT ctí to, co dokázal módní návrhář Virgil Abloh. A vzdávají mu hold v novém videoklipu Doja.
? Kanye West se ukazuje v novém traileru: Netflix v novém traileru přiblížil divákům dokumentární film Kanyeho Westa Jeen-Yuhs. První dějství třídílné série má mít premiéru už 16. února.
– Hot News from Spotify ?
Spotify nás denně zásobuje novou hudbou, ale že by všechno stálo za váš poslech, se rozhodně říct nedá. Mrkněte proto na vybrané releasy uplynulých dní, které můžu doporučit z vlastní ušní zkušenosti.
Detektor III – Ektor
Zpátky ze tmy? Pokud bych si mohl půjčit hlášku od Huga Toxxxe, použil bych ji na Ektora, jednoho z nejposlouchanějších českých rapperů. Ten sice loni vydal deluxovou verzi svého předloňského alba Original, ale až teď chystá zcela novou desku. A naváže na slavnou éru „detektorů“ – album s názvem Detektor III dorazí v květnu, venku už jsou ale dva tracky Hodně styl a Se změnili.
Do We Have a Problem – Nicki Minaj & Lil Baby
Nebojácná Nicki Minaj přispěchala s dalším bangerem, na kterém tentokrát spolupracovala s Lil Babym. Oba mají velmi specifické, snadno rozeznatelné hlasy, takže se skvěle doplňují. Poněkud temnější beat pak celé skladbě dodává velmi moderní atmosféru.
– Sneakers window ?
Boty dělají člověka. Dělají i vás? Vybírám jednu siluetu, která by neměla uniknout vaší pozornosti. A pokud budu často odkazovat na různé colorways Jordanů jedniček, není to náhoda.
Puma Suede x Minecraft
Fenomén Minecraftu se dostal i do módně-sportovního světa. Německá značka Puma na motivy slavné hry uvádí novou kolekci, jejíž součástí jsou i tenisky z modelové řady Suede vyladěné do barev Minecraftu. Bližší informace a pohled na celou kolekci najdete zde.
– My Fashion Story ?
Dáváte přednost spíš jedné značce, nebo raději kombinujete brandy? Udělejte si přehled nejen o streetwearové módě a ponořte se do krátkého příběhu o jedné z těch, která může bavit.
032c
To, co je Vogue pro vysokou módu, je 032c pro prémiový streetwear. Původem berlínský magazín, založený v roce 2001 fotografem Joergem Kochem, se ale nesoustředí jen na papírové stránky v tvrdé vazbě – navrhuje i oblečení. Minimalistické. Včetně té správné pouliční špinavosti.
Kolekce 032c vychází z jednoduchého stylu, který je silně ovlivněný takzvaným merchandisingovým trendem. Jde zpravidla o širší kousky s jasnými popisky, jež mohou v některých evokovat styl Virgila Abloha a jeho značky Off-White. Samozřejmostí jsou i trička s objemnějšími rukávy, které teď frčí.
Oblečení tohoto berlínského brandu je dostupné jak na oficiálním e-shopu, tak například na Zalandu. Když se vám poštěstí, něco najdete také v kamenném obchodě The Room by Basmatee v Praze.
***
K odběru newsletteru CC Streets se přihlaste zde.
Související témata:CC StreetsPřejít do diskuze
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.
Pokud chcete tento komentář nahlásit, přihlaste se.
Přihlásit seVyplňte své jméno
Chceme diskuze pod články otevřené a respektující, komentovat lze pouze pod jménem, ne anonymně.
Pokud chcete změnit vaše jméno a příjmení, přihlaste se.
Přihlásit se
Cookies
Pomocí cookies ukládáme vaše nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu … Číst dále
Pomocí cookies ukládáme vaše nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu. Informace o užívání našich stránek také dále sdílíme s našimi obchodními partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky. Za tyto webové stránky a soubory cookies odpovídá CzechCrunch s.r.o. Více informací naleznete na následujícím odkazu.
Nastavit preferované cookies
Vždy, když navštěvujete jakoukoliv webovou stránku, stránka může ukládat nebo získávat informace z vašeho prohlížeče, zejména formou souborů cookies. Tyto informace se mohou týkat vás, vašich preferencí nebo vašeho zařízení a jsou užívány převážně k zajištění vámi očekávaného chodu stránek. Takto získané informace vás obvykle přímo neidentifikují, ale mohou vám zprostředkovat personalizovanější zkušenost při užívání našich stránek. Protože respektujeme vaše právo na soukromí, můžete zakázat některé druhy cookies, které nejsou k využívání našich stránek nezbytné. Pokud se však rozhodnete některé cookies zakázat, může mít tento krok vliv na vaši uživatelskou zkušenost stránek a námi nabízené služby. Aktivací níže uvedených souborů cookies vyjadřujete souhlas s tím, že vaše osobní údaje mohou být převedeny do třetích zemí. Více informací naleznete na následujícím odkazu.
Možnosti předvolby jednotlivých cookies
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících, takže není možné je vypnout. Prohlížeč můžete nastavit tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich posílal upozornění (tato skutečnost však může mít vliv na fungování stránek).
Nástroje třetích stran, které nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí zasílání zpráv o tom, jaký způsobem stránky užíváte. Tyto cookies však shromažďují údaje způsobem, který nikoho přímo neidentifikuje. Pokud tyto cookies nepovolíte, nebudeme vědět, kdy jste navštívili naši stránku.
Funkční a preferenční cookies umožňují použití pokročilého webového obsahu a pokročilých funkcí a zároveň nám také umožňují ukládat vaše nastavení a preference.
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat personalizované nabídky, obsah, jakož i reklamní obsah, na základě vašich zájmů na našich webových stránkách, na stránkách třetích stran a na sociálních médiích. Neukládají ale vaše osobní informace přímo, nýbrž přes jedinečné identifikátory prohlížeče a internetového zařízení. Pokud je nepovolíte, bude se vám zobrazovat na stránkách méně cílená reklama.