I nošení jídla do práce může být luxus. Louis Vuitton nabízí tašku na svačinu za 70 tisíc

Hovězí kůže místo papíru, přezka místo zmačkané vrchní části, typická oranžová místo prachobyčejné hnědé. Opravdu ale tohle potřebujeme?

Filip HouskaFilip Houska

lv-sandwich-bag-1

Foto: Louis Vuitton

Sandwich Bag by Louis Vuitton

0Zobrazit komentáře

Nosit si jídlo do práce z domova bývá jedním ze způsobů, jak ušetřit peníze. Ovšem ne v případě, pokud si ho zabalíte do nové svačinové tašky od značky Louis Vuitton. Slavná firma přišla s dalším kuriózním doplňkem, který vyvolává velkou pozornost nejen módního obecenstva. A cena luxusního pytlíku na svačinky, snídaně, obědy, večeře – nebo drahé šperky – vás asi nepřekvapí.

Louis Vuitton, spadající do impéria LVMH jednoho z nejbohatších lidí na světě Bernarda Arnaulta, čas od času představí produkt, který může fanoušky vysoké módy šokovat a pobavit zároveň. Předloni třeba uvedl brašnu přes rameno v podobě plechovky na barvu, v roce 2007 naopak přispěchal s neobyčejně obyčejnou károvanou taškou na prádlo.

Letošní sezónu francouzská značka odstartovala s novým, poměrně bizarním produktem: pytlíkem na svačinu. Představte si, v čem si odnášíte jídlo například z McDonald’s. Pak vyměňte papír za hovězí kůži, přidejte velký nápis Louis Vuitton, horní přezku a vygravírovaný štítkový popis s názvem firmy a rokem založení a dostanete luxusní svačinovou tašku za více než tři tisíce dolarů.

Oficiální popis novinky za téměř sedmdesát tisíc korun Louis Vuitton na svém webu neuvádí, ale proč by také měl – vše poznáte na první pohled. Nedisponuje žádnými uchy pro držení nebo nošení na zádech, protože je to prostě svačinový pytlík. Nemá sofistikované vnitřní přihrádky, pouze jednu hlavní a dvě menší na drobnosti. Má ale něco, co značku Louis Vuitton obzvlášť charakterizuje.

Typickým poznávacím prvkem není jen nápis na přední části, ale i jemně oranžová barva, která má být stejného odstínu, v jakém LV vyrábí své proslulé papírové nákupní tašky. Pharrell Williams, známý hudebník a od loňského března kreativní ředitel pánské módy v Louis Vuitton, kde nahradil zesnulého designéra Virgila Abloha, se tak vedle světových kolekcí pouští i do těchto… věcí.

Takzvaný Sandwich Bag má být dostupný pouze v prodejně v kalifornském Hollywoodu, kde debutoval. Stejně tak není prodáván ani na internetu. Pokud jste si tedy mysleli, že našetřených sedmdesát tisíc korun investujete do zřejmě nejdražšího pytlíku na svačinu, budete si k tomu muset zaplatit i cestu na západní pobřeží Spojených států.

Diskuze (0)

Novinka

Anonym