Internetová televize DVTV hlásí na začátku roku další velkou posilu. Její moderátorský tým rozšíří Daniela Písařovicová, která na sklonku roku po šestnácti letech ukončila své působení v České televizi. Opětovně se tak na pracovišti setká s Danielou Drtinovou a Martinem Veselovským, kteří před založením DVTV rovněž v ČT pracovali.
„Sleduji vás prakticky od vašich začátků a musím říct, že se mi líbí, jaké rozhovory děláte, a hlavně jak je děláte,“ uvedla při svém představení ve videu DVTV dvaačtyřicetiletá Písařovicová, která posledních sedm let v České televizi moderovala hlavní zpravodajskou relaci Události. Předtím se věnovala ekonomicky zaměřeným pořadům.
V DVTV doplní při rozhovorech zmíněné duo Daniela Drtinová a Martin Veselovský a také Emmu Smetanu, která je v internetové televizi od března 2017. Od loňského listopadu je pak součástí DVTV také Michael Rozsypal, bývalý dlouholetý moderátor České rozhlasu, který každý všední den připravuje krátký ranní pořad s výběrem zajímavých informací.
Foto: ČT
Daniela Písařovicová působila 16 let v České televizi
Internetová televize DVTV, za níž vedle Drtinové s Veselovským stojí editoři Jan Rozkošný a Jan Ouředník, funguje od roku 2014, přičemž videoobsah dodává pro online deník Aktuálně.cz z vydavatelství Economia. Loni na jaře však DVTV uspořádala velmi úspěšnou crowdfundingovou sbírku na Hithitu, kde vybrala tehdy rekordních 9,7 milionu korun, mimo jiné na vytvoření vlastního webu.
Nový web funguje od loňska na adrese DVTV.cz, kde se po předplacení DVTV Extra můžete dívat na videa bez reklam a navíc dostanete i podcasty a titulky k jednotlivým rozhovorům. Před pár měsíci DVTV uváděla, že by se měla koncem loňského listopadu přiblížit ke zhruba 13 až 14 tisícům předplatitelů.
Nový rok a nový šéf. Do roku 2021 vstupuje tuzemská e-commerce skupina Mall Group s plánem dál se přibližovat černým číslům, na což bude nově dohlížet z pozice výkonného ředitele Jan Hanuš. Přichází po dvouletém působení jako CEO maďarského operátora Telenor a v Mall Group zaujme pozici, která zůstala po loňském nečekaném odchodu Oldřicha Bajera neobsazena.
Právě spoluzakladatel portálu Centrum.cz a módního e-shopu Zoot převzal otěže velké internetové skupiny v létě 2019 a o rok později ve velkém rozhovoru pro CzechCrunch popisoval své plány na to, jak tanker Mall Group pomalu otočí do černých čísel. To je dlouhodobým cílem akcionářů, který se zatím nedaří naplnit.
Přestože měla Mall Group v roce 2019 v tržbách překonat 18 miliard korun, dál každoročně generovala ztrátu v řádech jednotek miliard korun. A přestože měl být původně Bajer tím, komu se podaří situaci zvrátit, akcionáři v něj krátce po našem rozhovoru ztratili důvěru a v polovině července loňského roku ho nečekaně odvolali.
Od té doby se chopila vedení čtveřice manažerů, v jejímž čele byl jako předseda představenstva Jakub Havrlant. Jeho investiční skupina Rockaway vlastní pětinu Mall Group, zbytek připadá rovným dílem PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera a jeho kolegům mezi miliardáři, Danielu Křetínskému a Patriku Tkáčovi z EC Investments.
Foto: Mall Group
Jan Hanuš, nový CEO internetové skupiny Mall Group
Krizové mnohohlavé vedení provedlo celou skupinu, čítající e-shopy Mall.cz, CZC.cz, Košík.cz či internetovou televizi Mall.tv a platební službu Mall Pay, náročným obdobím vrcholícím v době koronavirové krize vánoční sezonou a teď ho nahrazuje nový CEO. Tím se stává Jan Hanuš, který přichází po dvouletém působení u maďarského mobilního operátora Telenor.
„Honzův příchod představuje další posílení managementu skupiny. Jde o manažera s bohatými mezinárodními zkušenostmi v oblasti retailu a technologií a věřím, že nám pomůže naplnit naši strategii zaměřenou na silný růst a zároveň udržitelnou profitabilitu se silnou účastí na devíti evropských trzích,“ komentuje novou posilu Jakub Havrlant, který v roli předsedy představenstva dál zůstává zodpovědný za strategický rozvoj Mall Group.
Hanuš si do své nové štace přináší dlouholeté zkušenosti z vrcholového managementu. Před Telenorem působil jako CEO společností Emco a Kostelecké uzeniny a byl také ve vedení potravinářských firem Douwe Egberts, Vitana a Yoplait. V Mall Group ho teď čeká upevňování pozice skupiny na všech regionálních trzích, kde působí, a měl by po letech očekávání zamířit do černých čísel.
Oldřich Bajer loni v létě plánoval, že černé číslo v kolonce zisku a ztrát chce akcionářům vykázat za dva roky. Ani po příchodu nového šéfa se nedají očekávat instantní zázraky, ale Mall Group by za sebou podle svého prohlášení měla mít alespoň ziskový čtvrtý kvartál loňského roku, v němž skupině pomohla vánoční sezona spojená s pandemií koronaviru a zavřenými kamennými obchody. Jedná se ale prozatím pouze o předběžné výsledky.
„Přicházím do společnosti, která se může právem pyšnit unikátní zákaznickou službou, která je podpořená technologickou a logistickou infrastrukturou na špičkové úrovni. Výsledky této strategie jsou vidět již na současných výsledcích celé skupiny, kdy meziročně rosteme o 30 procent. Mým cílem je další posílení pozice Mallu na všech regionálních trzích a jeho další růst. Hodně si slibuji od dalšího rozvoje marketplacu a programu Mall Partner,“ říká Jan Hanuš.
Právě marketplace se stává pro byznys Mallu stále zásadnější. Na svém tržišti už dnes počítá téměř 1,5 milionu položek, které tak tvoří většinu nabídky celého Mall.cz, a v rámci programu Mall Partner v něm má zařazených na 1 500 obchodníku. Nově zařazuje i značky jako Marks & Spencer, Under Armour, GAP, Sam 73, 4F, Vans, Puma, New Balance, Merrell či Dakine.
Pomocí cookies ukládáme vaše nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu … Číst dále
Pomocí cookies ukládáme vaše nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu. Informace o užívání našich stránek také dále sdílíme s našimi obchodními partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky. Za tyto webové stránky a soubory cookies odpovídá CzechCrunch s.r.o. Více informací naleznete na následujícím odkazu.
Nastavit preferované cookies
Vždy, když navštěvujete jakoukoliv webovou stránku, stránka může ukládat nebo získávat informace z vašeho prohlížeče, zejména formou souborů cookies. Tyto informace se mohou týkat vás, vašich preferencí nebo vašeho zařízení a jsou užívány převážně k zajištění vámi očekávaného chodu stránek. Takto získané informace vás obvykle přímo neidentifikují, ale mohou vám zprostředkovat personalizovanější zkušenost při užívání našich stránek. Protože respektujeme vaše právo na soukromí, můžete zakázat některé druhy cookies, které nejsou k využívání našich stránek nezbytné. Pokud se však rozhodnete některé cookies zakázat, může mít tento krok vliv na vaši uživatelskou zkušenost stránek a námi nabízené služby. Aktivací níže uvedených souborů cookies vyjadřujete souhlas s tím, že vaše osobní údaje mohou být převedeny do třetích zemí. Více informací naleznete na následujícím odkazu.
Možnosti předvolby jednotlivých cookies
Naprosto nezbytné cookies
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících, takže není možné je vypnout. Prohlížeč můžete nastavit tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich posílal upozornění (tato skutečnost však může mít vliv na fungování stránek).
Pokročilé analytické funkce
Nástroje třetích stran, které nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí zasílání zpráv o tom, jaký způsobem stránky užíváte. Tyto cookies však shromažďují údaje způsobem, který nikoho přímo neidentifikuje. Pokud tyto cookies nepovolíte, nebudeme vědět, kdy jste navštívili naši stránku.
Funkce a preference
Funkční a preferenční cookies umožňují použití pokročilého webového obsahu a pokročilých funkcí a zároveň nám také umožňují ukládat vaše nastavení a preference.
Cílené soubory cookies
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat personalizované nabídky, obsah, jakož i reklamní obsah, na základě vašich zájmů na našich webových stránkách, na stránkách třetích stran a na sociálních médiích. Neukládají ale vaše osobní informace přímo, nýbrž přes jedinečné identifikátory prohlížeče a internetového zařízení. Pokud je nepovolíte, bude se vám zobrazovat na stránkách méně cílená reklama.