Jak s e-shopem růst, i když trh stagnuje? Letošní Reshoper přiblíží i možnosti umělé inteligence
Pátý ročník jedné z oborově největších akcií v Česku nabízí zdarma vstup na veletrh, jeho součástí je i placená konference.
Veletrhu Reshoper se každoročně účastní přes čtyři tisíce návštěvníků, přičemž letošní pátý ročník se zaměří na otázku, jak s e-shopem růst i přes stagnaci a jakým způsobem se zaměřit na efektivitu. Experti na e-commerce z české i slovenské scény poradí, jak pracovat s osobní značkou i jak na efektivní reklamy. Akce, jejímž mediálním partnerem je CzechCrunch, se odehraje již ve středu 17. května v prostorách PVA Expo v pražských Letňanech.
Součástí programu Reshoperu je partnerská stage, workshopy, networking a více než sto stánků českých i zahraničních firem, které e-shopům pomohou identifikovat potenciál růstu. Návštěvníci si budou moci vyzkoušet nové nástroje a poznat nové trendy na poli e-commerce. Vstup na veletrh je zdarma, stejně tak do poradenské zóny, v níž experti poradí s konkrétními dotazy.
„Návštěvníci se na veletrhu mohou těšit na vše od nástrojů pro e-mailový marketing přes platební brány až po samotné poskytovatele e-shopového řešení. Na jedné ploše si tak během jediného dne budou moci zařídit vlastní e-shop od A do Z. Jako bonus jsme spojili síly s patnácti experty z oblastí marketingu, SEO, práva a řady dalších. Každý z nich účastníkům rád poskytne odbornou konzultaci, a to zcela zdarma,“ přibližuje Samuel Huba, ředitel Shoptetu, který akci organizuje.
V rámci veletrhu se rovněž uskuteční konference s názvem Efektivita jako cesta k růstu i zisku e-shopu. Mimo jiné představí exkluzivní průzkum mezi stovkami českých i slovenských e-shopů a devět přednášek, tématem bude kromě jiného TikTok, umělá inteligence, kvalita zákaznické péče, efektivita procesů, marketingu, náboru či dalších dílčích částí podnikání. Cena vstupenky na konferenci je 3 990 korun a zahrnuje i catering a večerní program s networkingem.